TahaBuyuktas
Üye
Rom'u kurarken Edge Quick falan bişeyler yazıyo ona tik atman gerekli, romu saten kurduysan bidaha kurman gerekli [emoji106]hızlı iletişim panelini nasıl açıyoruz
Rom'u kurarken Edge Quick falan bişeyler yazıyo ona tik atman gerekli, romu saten kurduysan bidaha kurman gerekli [emoji106]hızlı iletişim panelini nasıl açıyoruz
kurarken işaretledim ama bişi yokRom'u kurarken Edge Quick falan bişeyler yazıyo ona tik atman gerekli, romu saten kurduysan bidaha kurman gerekli [emoji106]

Arkada People Edge uygulaması geliyor onu seçince uygulamalar arasında var mı bakarmısın?kurarken işaretledim ama bişi yok![]()
people edge onunmuş yeni fark ettim saol dostumArkada People Edge uygulaması geliyor onu seçince uygulamalar arasında var mı bakarmısın?

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana dostum [emoji106]people edge onunmuş yeni fark ettim saol dostum![]()
Şarj için boefla kernel kullanıyorum. Kernelden sonra boefla config. V2 de yükledim.ro cok guzel olmuş ama sarj almıyor çözümü bilen varsa yardım
Morki 5.2 yi kurdun mu?Ben 5.1 kullaniyorum.Degermi kurmaya onemli bir degisiklik varmi s6 edge pa neli haricinde..Kalmadı. Bunu xposed modülle çözebilirsin
Dostum yeni surumu ana basliga eklermisin.Kolay gelsin...Rom Linki Yenilendi.
