Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
uzman47

uzman47

Üye
aziz kardeşim ne zaman yeni romlarını göreceğiz acaba sabırsızlıkla bekliyorum :)

kardeş bu süreyi nasıl aldın mobil veri açıkmıydı herhangi bir ayar yaptın mı kernel falan yükledin mi
Mobil veri .wifi.sesli arama .facebook v.s normal kullanimda aldim bu sureyi boeffla 7.3 kernel mevcut.Ayar yapmadim.
 


uzman47

uzman47

Üye
aziz kardeşim ne zaman yeni romlarını göreceğiz acaba sabırsızlıkla bekliyorum :)

kardeş bu süreyi nasıl aldın mobil veri açıkmıydı herhangi bir ayar yaptın mı kernel falan yükledin mi
Senin imei klon mu orjinal mi?
 
morki05

morki05

Üye
Yeni farklı rom varmı arkadaşlar bu romdan sıkıldım
 
Aziz04

Aziz04

Üye
Knock on icin zip dosyasi elinde varmi? veya hazirlayabilirmisin dostum.
Bende yok. Ayrıca zip'ede gerek yok. Söylediğim gibi hangi rom'da varsa o rom'u indir
Daha sonra dosyayı o rom'dan alıp, olmasını istediğin rom'a ekleyeceksin.
Bende olsaydı sana zip yapardım ama gerçekten yok.
Ayrıca yeni iki tane rom dosyası üzerinde çalışıyorum o kadar yoğunum ki başımı kaşımaya fırsatım olmuyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47 ve morki05
uzman47

uzman47

Üye
Bende yok. Ayrıca zip'ede gerek yok. Söylediğim gibi hangi rom'da varsa o rom'u indir
Daha sonra dosyayı o rom'dan alıp, olmasını istediğin rom'a ekleyeceksin.
Bende olsaydı sana zip yapardım ama gerçekten yok.
Ayrıca yeni iki tane rom dosyası üzerinde çalışıyorum o kadar yoğunum ki başımı kaşımaya fırsatım olmuyor :)
O zaman senin romunu bekliyelim.Senden ricam knock on ozelligide ekle iyi calismalar..:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04
KAAN METE

KAAN METE

Üye
Arkadaşlar blekotadan doktoya geçtim ama sonra blekotaya tekrar dönüş yaptım fakat recovery touchwiz doktonun ki kaldı şimdi blekotadan recovery touchwiz yeniden nasıl yuklerim
 
kartal2378

kartal2378

Üye
Arkadaşlar blekotadan doktoya geçtim ama sonra blekotaya tekrar dönüş yaptım fakat recovery touchwiz doktonun ki kaldı şimdi blekotadan recovery touchwiz yeniden nasıl yuklerim
recovery rom yukleyince degismez,ayni kalan ne anlamadim,biraz daha aciklarsan yardimci olabiliriz
 
KAAN METE

KAAN METE

Üye
Arkadaşlar sorunu giderdim touchwiz tekrar flasladim
 
uzman47

uzman47

Üye
Boeffla 7.9 cikmis arkadaslar..
 
uzman47

uzman47

Üye
Boeffla 7.9 cikmis arkadaslar..
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04 ve mesut0114

gacvokem

Üye
bu dediklerin programlarin yuklu oldugu stock romda sisme yokmu sanki,bence hic fark yok,kaldiki samsungun veremedigi ve port bir rom bu
MD4 ROM KESİNLİKLE ŞİŞME YOK 1 AYDIR KULLANIYORUM BANAMISIN DEMEDİ TAVSİYE EDERİM
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47, morki05, kartal2378 ve 1 kişi daha
KAAN METE

KAAN METE

Üye
Beofle 7.9 kuran varmı arkadaşlar. .. artılar nedir
 

ciwano0114

Üye
Arkadaşlar
Sol tuşa bastığımda son uygulamalar gelsin istiyorum
Bunu bir ek dosya ile yapıyordum daha önce
O dosya bulunuyor mu sizde

Note 4 key lout. zip
???
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04
PriveT

PriveT

Üye
Paylasim icin oncelikle tekrar tesekkur ediyorum.
Guzel bir rom. Fakat orjinale S3 romla karsilastirdigimda simdilik farkettigim eksiler;
- S Planlayici takvim uygulamasinda bildirim tekrarlari secenekleri yetersiz. Orjinal S3teki hafta ici hergun, her ayin ilk x gununde gibi secenekler yok. Widget secenekleri az.
- S Notprograminda ice aktar, disa aktar yok.
- Soldaki dokunmatik tusa bastigimizda menu cikmiyor, arka planda calisan, son kullandigimiz programlar cikiyor.
- Alarm widgeti cok genis, secenek kisitli.
- Genel anlamda widget ebatlari kisitli.
- Galeride dosya gizleme, gosterme yok.
- Bu aralar hatlarda mi sorun var yoksa romdan mi kaynaklaniyor bilmiyorum, arada sirada hat ve internet kesiliyor.
Simdilik farkettiklerim bunlar. Bunlar da cozulurse harika bir rom.
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve kartal2378
revolt25

revolt25

Üye
..................

md4 android 5.0.1 yapım no m.d 4 by mr.mody beofle kernelle uçuyor room dene gör v13.0

forumda var konusu room bölümüne bak bulamazsan pm at uplod edeyim

hocam konuyu buldum ancak v10 v11 v12 ve fu ll ve light var hangisini indireceğiz senin kullandıgını link atarmısın ? birde benim cihaz yurtdışı sıkıntı olur mu ?
 
Aziz04

Aziz04

Üye
Arkadaşlar
Sol tuşa bastığımda son uygulamalar gelsin istiyorum
Bunu bir ek dosya ile yapıyordum daha önce
O dosya bulunuyor mu sizde

Note 4 key lout. zip
???
Ben daha önce paylaşımda bulunmuştum. Benim rom konularında zip olarak paylaştım. Ama hangi konu Sayfa kaç inan hatırlamıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114

ciwano0114

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04


Üst Alt