Kim dedi sana 60 gin diye 12 ayda v3 guncellemesi geldi simdi subattayiz ben yaklasik 3 aydir kullaniyorum belki daha fazladir v2 iken yuklemistim hani bise olmadi daha kim demisse sana yanlis bilgi vermis kardeşimrom 60 gün süresi varmış süre dolunca ne olacak
13 şubatta yazmış bu gece yada yarın diye dün gece yoktu bişe bugün gün içinde gelir sanırımblekota güncelleme gelecek dedi . daha gelmedi!
lollipop bekleyen s4 sahiplerine döndük vallablekota ya kızıyorum artık . kendi dün akşam dedi, bu gece yada yarın

lollipop bekleyen s4 sahiplerine döndük vary ablekota ya kızıyorum artık . kendi dün akşam dedi, bu gece yada yarın

