Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
hhararli

hhararli

Üye
şöyle bişe acaba mümkün değil mi hem s5 hem note4 hemde lollipop karışımı bi rom yapılmaz mı acaba yada çok mu şey hayal ediyorum :D
şöyle bişe acaba mümkün değil mi hem s5 hem note4 hemde lollipop karışımı bi rom yapılmaz mı acaba yada çok mu şey hayal ediyorum :D
 


Aziz04

Aziz04

Üye
şöyle bişe acaba mümkün değil mi hem s5 hem note4 hemde lollipop karışımı bi rom yapılmaz mı acaba yada çok mu şey hayal ediyorum :D
şöyle bişe acaba mümkün değil mi hem s5 hem note4 hemde lollipop karışımı bi rom yapılmaz mı acaba yada çok mu şey hayal ediyorum :D
Hem s5 hemde Note 4 rom yapılabilir...
Mevcut olan romlarda var!
Ama lolipop karışımıda olursa biraz şekerli olur :)
5.0 !
 
  • Beğen
Tepkiler: helppo ve hhararli
mertarslang

mertarslang

Üye
Acil cevap lazım. bluetooth kulaklik ile yada bluetooth hoparlör ile cihazda müzik dinleyebiliyorum fakat, telefon araması yaparken ses gelmiyor evde 5 adet 4du MKM-S markalı 1i Greentech markalı hoparlörde denedim olmadi birde Ttec comfort kulaklık var ses gelmiyor stock halde iken geliyordu @burak1553 biliyorsan söylermisin
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04

ekremesiroglu

Üye
cuma yeni güncelleme geliyor ama pek işe yarar bi değişiklik yok

V3 - UPDATE 1
- Fixed Bluetooth calls
- Fixed Clock widget
- Updated Music player
- Changed key layout to classic S3 behavior
- Fixed floating messages
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114
celula

celula

Üye
Rom attıktan sonra samsung kies bağlantısı olmuyor. sebebini veya çözümünü bilen var mı ?
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: samigo
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Çözüm bulmam lazım. Rehberimi kiesle yedeklemiştim. numaralar yok suan :s ve kiese bağlanamıyorum /
Kiesin 2 sürümü var android 4.3 öncesi ve 4.3 sonrasıydı galiba doğru kies olduğundan emin misin?
 
celula

celula

Üye
Kiesin 2 sürümü var android 4.3 öncesi ve 4.3 sonrasıydı galiba doğru kies olduğundan emin misin?
Kiesi açınca yeni versiyon var güncellensin mi diye sordu evet dedim. yani kiesin son sürümü kullandığım. sizde kies calışıyor mu denediniz mi?
 
mhmzergn

mhmzergn

Üye
Kiesi açınca yeni versiyon var güncellensin mi diye sordu evet dedim. yani kiesin son sürümü kullandığım. sizde kies calışıyor mu denediniz mi?


rom kiesi gormuyor o sıkıntıyı bende yasadım ama yedekleme klasorunun icinden rehberi hafıza kartına atıp yukleyebilirsin
 

erb01

Üye
kardeş 3g li görüntülü konuşurken ses yok o nasıl olacak
 
celula

celula

Üye
rom kiesi gormuyor o sıkıntıyı bende yasadım ama yedekleme klasorunun icinden rehberi hafıza kartına atıp yukleyebilirsin
hafıza kartına attım ama olmuyor. Bu uygulamayı yürütecek program yok diyor :/
 
  • Beğen
Tepkiler: samigo
mhmzergn

mhmzergn

Üye
hafıza kartına attım ama olmuyor. Bu uygulamayı yürütecek program yok diyor :/

rehbere gir ayarlarda ice dısa aktar secenegi var orda sd karttan al secenegini sec orda gorur
 
Aziz04

Aziz04

Üye
hafıza kartına attım ama olmuyor. Bu uygulamayı yürütecek program yok diyor :/
Eski romu kur yedeğini yükle daha sonra backup diye bir uygulama var en iyi olanı onunla yedek al. aldığı yedek hafıza kartına backup diye kopyalanır.
daha sonra bu romu kur ve yine backup uygulamasını aromada seç cihaz açılınca yedeğini yükle
 
hhararli

hhararli

Üye
blekota bugün yarın güncelleme vereceğini söylemiş sizce note4 romunu ne kadar daha geliştirir benim kendi fikrim note2 ye lollipop verilmesini bekliyor blekota da lollipopa geçecek sizin fikriniz nedir
 

ciwano0114

Üye
blekota bugün yarın güncelleme vereceğini söylemiş sizce note4 romunu ne kadar daha geliştirir benim kendi fikrim note2 ye lollipop verilmesini bekliyor blekota da lollipopa geçecek sizin fikriniz nedir

blekota bunun ufak bir güncelleme olduğunu söylüyor zaten . .
note 2 ye güncelleme (android 5 ) geleceği haberleri ile birlikte blekotanın note 2 den port çıkarma muhtemeldir
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani


Üst Alt