Hem s5 hemde Note 4 rom yapılabilir...şöyle bişe acaba mümkün değil mi hem s5 hem note4 hemde lollipop karışımı bi rom yapılmaz mı acaba yada çok mu şey hayal ediyorum
şöyle bişe acaba mümkün değil mi hem s5 hem note4 hemde lollipop karışımı bi rom yapılmaz mı acaba yada çok mu şey hayal ediyorum![]()

hangi romlar var aziz hocamHem s5 hemde Note 4 rom yapılabilir...
Mevcut olan romlarda var!
Ama lolipop karışımıda olursa biraz şekerli olur
5.0 !
bide aziz hocam bi ara s5 yada note4 kamerası demiştim de bakarım demiştin bakabildin mi acabahangi romlar var aziz hocam
flashlayacakmiyiz kardeşim?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu arada çok teşekkür ederim.
Rom orijinal olmadığı için kiesle uyum sağlamayabilirRom attıktan sonra samsung kies bağlantısı olmuyor. sebebini veya çözümünü bilen var mı ?
Çözüm bulmam lazım. Rehberimi kiesle yedeklemiştim. numaralar yok suanRom orijinal olmadığı için kiesle uyum sağlamayabilir
ve kiese bağlanamıyorum /Kiesin 2 sürümü var android 4.3 öncesi ve 4.3 sonrasıydı galiba doğru kies olduğundan emin misin?Çözüm bulmam lazım. Rehberimi kiesle yedeklemiştim. numaralar yok suanve kiese bağlanamıyorum /
Kiesi açınca yeni versiyon var güncellensin mi diye sordu evet dedim. yani kiesin son sürümü kullandığım. sizde kies calışıyor mu denediniz mi?Kiesin 2 sürümü var android 4.3 öncesi ve 4.3 sonrasıydı galiba doğru kies olduğundan emin misin?
Kiesi açınca yeni versiyon var güncellensin mi diye sordu evet dedim. yani kiesin son sürümü kullandığım. sizde kies calışıyor mu denediniz mi?
kardeş 3g li görüntülü konuşurken ses yok o nasıl olacak
hafıza kartına attım ama olmuyor. Bu uygulamayı yürütecek program yok diyor :/rom kiesi gormuyor o sıkıntıyı bende yasadım ama yedekleme klasorunun icinden rehberi hafıza kartına atıp yukleyebilirsin
hafıza kartına attım ama olmuyor. Bu uygulamayı yürütecek program yok diyor :/
Eski romu kur yedeğini yükle daha sonra backup diye bir uygulama var en iyi olanı onunla yedek al. aldığı yedek hafıza kartına backup diye kopyalanır.hafıza kartına attım ama olmuyor. Bu uygulamayı yürütecek program yok diyor :/
blekota bugün yarın güncelleme vereceğini söylemiş sizce note4 romunu ne kadar daha geliştirir benim kendi fikrim note2 ye lollipop verilmesini bekliyor blekota da lollipopa geçecek sizin fikriniz nedir
