Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


ciwano0114

Üye
 
Son düzenleme:
stuxnet

stuxnet

Üye
Bu yazılıma FM. radyo ekleyebiliyor muyuz ? Yapabiliyorsak nasıl..
 

ciwano0114

Üye
. .
 
Son düzenleme:
stuxnet

stuxnet

Üye
Note4 romdan bahsediyorum olmaz mı ihtimali yok mu hiç?
 
-Oruc

-Oruc

Üye
iphone 5 klayve lazim bulabilirmiyiz note4 rom icn
 
uzman47

uzman47

Üye
Bu da çıkmıyor, bir google uygulaması gerekiyor sanırım.
Dil ve giris te google ses ile yazmaya geldiginde ayar isaretine gir orda aktif hale getirmen gerekiyor bide google uygulamasi yoksa indirmen gerekiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: aliykse
stuxnet

stuxnet

Üye
Hala cevap veren çıkmadı ? Bu roma FM. radyo yükleyebilecek biri yok mu çok önemli..
 
uzman47

uzman47

Üye
Hala cevap veren çıkmadı ? Bu roma FM. radyo yükleyebilecek biri yok mu çok önemli..
bu romu kastediyorsan 4.4.4 romda fm radyo calismiyor.sprit radyo var ama oda saglikli calismiyor...
Blekota s5 v10 bir dene istiyorsan fm radyo var onda
 
stuxnet

stuxnet

Üye
Onda var ama bunun kadar iyi değil bunda fm radyoyu çalıştrabilecek yok mu :(
 
padisah_58

padisah_58

Üye
Bende çıkmıyor bu özellik.
ozaman ayarlar bölümünde kontrollerde sesle kontrol bölümü var. oradan aktif edin. kamera alarm müzik çalar vb. kamerayı aktif etmeniz yeterli. ayrıca bu özellik için s voice nin yüklü olması gerek. aromada yüklememişseniz kamerayı sesle kontrol edemezsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: aliykse
aliykse

aliykse

Üye
Garip bir şekilde blekota s5 roma güncelleme yapıyor. Halbuki bu rom daha iyi.
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
s5 romunun ciddi sorunları var onu bir düzeltmesi lazım. yerinde ve iyi bir güncelleme.
 
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
s5 rom daha iyii ;)í ½í±í ½í±í ½í±
 
yunus.tekir

yunus.tekir

Üye
Emeğinize sağlık hiçbi sıkıntı yok takır takır çalışıyo herşey yalnız bir sorum olcak ekran kilitliyken güç düğmesine yada ana sayfa tuşuna basında ekran ışığı yandıktan 1-2 saniye sonra kapanıyo bunu çözemedim hatamı yoksa bir ayarı varmıdır ?
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Emeğinize sağlık hiçbi sıkıntı yok takır takır çalışıyo herşey yalnız bir sorum olcak ekran kilitliyken güç düğmesine yada ana sayfa tuşuna basında ekran ışığı yandıktan 1-2 saniye sonra kapanıyo bunu çözemedim hatamı yoksa bir ayarı varmıdır ?
:rica:
Işığı açıtıktan sonra ekranı kapatıyor musunuz
Ekranı kapattığınızdan olabilir
 
yunus.tekir

yunus.tekir

Üye
:rica:
Işığı açıtıktan sonra ekranı kapatıyor musunuz
Ekranı kapattığınızdan olabilir

Hayır hocam şöyle anlatıyım kilit ekranında 2 saniyeden fazla duramıyorum kendiliğinden ekran kapanıyo ya hemen kilidi açmam gerekiyo yada ekran gidiyo :) çözemedim :)
 


Üst Alt