Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Acaba bu romda duzgun bir sekilde rom yenileniyor iyilestirmeler yapilior degilmi ?. Ve birde kisi acikken kulaga ykladtrdigimizda arama yaoiliormu ve sarji nasil
Kişi açıkken kulağına götürünce arıyor şarjını denemedim ama kullanmadan kullanmaya fark eder
 


alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
Arkadaşlar Blekota'ya mesaj attım, Lollipop a geçip geçmeyeceği ile ilgili
Lollipop TW Rom temeli çıkarsa, S5 ve Note4 ü Lollipopa geçirecekmiş. Ama kesin bir tarihi yok

kardeşim sana zahmet söylede s5 romuna güncelleme gelsin 1 ay oldu :)
lolipopu beklemesin 4.4.4 yapsın s5 romunu bazi note 4 özellikleri eklesin ne bilim ;)
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
kardeşim sana zahmet söylede s5 romuna güncelleme gelsin 1 ay oldu :)
lolipopu beklemesin 4.4.4 yapsın s5 romunu bazi note 4 özellikleri eklesin ne bilim ;)

Adı üstünde S5 romu niye Note 4 özelliği eklesin ki :P

v10'a kadar çıkarmış adam, daha ne güncellemesi yapabilir ki :D Müsait bi zamanımda sorarım kardeşim. :oke:
 
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
Adı üstünde S5 romu niye Note 4 özelliği eklesin ki :P

v10'a kadar çıkarmış adam, daha ne güncellemesi yapabilir ki :D Müsait bi zamanımda sorarım kardeşim. :oke:


eyvallah kardeşim :) suan kullandığın rom note 4 romu mu yoksa s5 mi ? ;)
hangisi daha iyi sence :)
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
eyvallah kardeşim :) suan kullandığın rom note 4 romu mu yoksa s5 mi ? ;)
hangisi daha iyi sence :)

Note 4 kullanıyorum şuan. S5i v9 olarak kullandım sadece. Bazen kasıyordu, uygulamalar kapanıyordu kendi kendine. Açıkçası bu rom daha v3 te olmasına rağmen, çok daha iyi durumda. :)
 
-Oruc

-Oruc

Üye
kardesler vifi kendi kendine kilit ekranindayken kapaniyoir acinca aciliyor ve vhatssap a girmeden mesaj gelmiyor nasil cozerim bu skintilari
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
kardesler vifi kendi kendine kilit ekranindayken kapaniyoir acinca aciliyor ve vhatssap a girmeden mesaj gelmiyor nasil cozerim bu skintilari
Wifi böyle oluyor
Sonydeki stamina modu gibi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04
-Oruc

-Oruc

Üye
Çözümu yokmu ya ben wifi kesilsin istemiyorum uykudayken mesaj gelmez ki ozaman :/
Rom hosuma gitti ama iste :/
 
  • Beğen
Tepkiler: Aziz04
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
İlerde çözerler belki
Benim note 4 dede wifide kesintiler oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: -Oruc

ciwano0114

Üye
Blokota s5 v10 da Wifi kesintileri oluyordu ama bunda rastlamadım daha. Mega wipe yapın belki olur. .
 
  • Beğen
Tepkiler: -Oruc
-Oruc

-Oruc

Üye
suan cozdum gibi birsey sorunu *#0011# ile cozdum ama hayirlisi rom cok guzel hosuma gitti cok serii :) eski orjinal surumden kat kat yumusam kayislar gecisler cok guzel tavsiye ederim sarjida iyi suanlik ama tam dolumdan sonra yazarim gorusumu saolasin kardesim paylastigin yardimlarin icin
ama sunu sormak iistiyorum bir uygulamaya girdigimde durum cubugu gitsin tumnen uygulama gorunsun istiyorum onu nasil yaparim
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553 ve Aziz04
Ulysseus

Ulysseus

Üye
suan cozdum gibi birsey sorunu *#0011# ile cozdum ama hayirlisi rom cok guzel hosuma gitti cok serii :) eski orjinal surumden kat kat yumusam kayislar gecisler cok guzel tavsiye ederim sarjida iyi suanlik ama tam dolumdan sonra yazarim gorusumu saolasin kardesim paylastigin yardimlarin icin
ama sunu sormak iistiyorum bir uygulamaya girdigimde durum cubugu gitsin tumnen uygulama gorunsun istiyorum onu nasil yaparim

xPosed de AppSettings adlı bi modül var. Onunla yapabilirsin sanırım, emin değilim
 
  • Beğen
Tepkiler: -Oruc ve burak1553
-Oruc

-Oruc

Üye
nerden bulurum ben onu
xPosed de AppSettings adlı bi modül var. Onunla yapabilirsin sanırım, emin değilim
.
Sarj ile gorusum evet biraz hizli gidiyor ama stabilite cok guzel tek skintim uygulamaya girdigim durum cubugu gorunmesin veya seffaflassin @1553 nasil cozeriz bu skintiyi
 
Ulysseus

Ulysseus

Üye
nerden bulurum ben onu

.
Sarj ile gorusum evet biraz hizli gidiyor ama stabilite cok guzel tek skintim uygulamaya girdigim durum cubugu gorunmesin veya seffaflassin @1553 nasil cozeriz bu skintiyi


Google Play de Wanam xPosed var, onu indir kendisi kurduracak xPosed Installer ı. Installer kurulduktan sonra gir. Modül indir e tıkla. Arama kısmına App Settings yaz. Çıkanı indir kur. Daha sonra Installer da modüller kısmına gel. App Settingse tik koy. Telefonu yeniden başlat. App Settingse gir. Tam ekran olmasını istediğin uygulamayı bul. Örneğin Facebook. Tıkla ona. Fullscreen kısmı var. Orayı Force olarak değiştir.

Wanam xPosed i de kullanabilirsin. Pil simgesini değiştirebiliyorsun, saati ortaya alabiliyorsun falan. Wanam daha çok görselleştirmek için. Kullanmak istersen önce Installer dan Wanam a tik koyman lazım. Anlatabilmişimdir umarım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kulplubardak, -Oruc, Aziz04 ve 1 kişi daha
hhararli

hhararli

Üye
Apk değil,
Zip olarak cwmden flashlayacaksın
Şuan biraz işim var uygun bir zamanda en iyisini senin için bulup buradan paylaşacağım!
aziz kardeş bakma şansın oldumu hiç
blekota reisten mesaj var

V3 - UPDATE 1 (Work in progress)
- Fixed Bluetooth calls
- Fixed Clock widget
 
  • Beğen
Tepkiler: -Oruc ve burak1553
-Oruc

-Oruc

Üye
Google Play de Wanam xPosed var, onu indir kendisi kurduracak xPosed Installer ı. Installer kurulduktan sonra gir. Modül indir e tıkla. Arama kısmına App Settings yaz. Çıkanı indir kur. Daha sonra Installer da modüller kısmına gel. App Settingse tik koy. Telefonu yeniden başlat. App Settingse gir. Tam ekran olmasını istediğin uygulamayı bul. Örneğin Facebook. Tıkla ona. Fullscreen kısmı var. Orayı Force olarak değiştir.

Wanam xPosed i de kullanabilirsin. Pil simgesini değiştirebiliyorsun, saati ortaya alabiliyorsun falan. Wanam daha çok görselleştirmek için. Kullanmak istersen önce Installer dan Wanam a tik koyman lazım. Anlatabilmişimdir umarım :)
Dostumbirsey daha sorcsm seffaf olurmu ?,
 
-Oruc

-Oruc

Üye
Ya tam ekran oluyor olmasina kRdesim ama tek skinti klavye ortaya ciktimi skinti oluyor yazacagim metin altinda kaliyor da saydamlik olsa iphonedeki gibi daha iyi olurdu ama coook saoooll ustam yardimlarin icinn
 
karakurt1969

karakurt1969

Üye
Arkadaşlar bunu yükledim 3g arama yapamıyorum bende hatami var yoksa herkeste çalışmıyor bunun güncel olanı varmı v3 yukledigim
 
-Oruc

-Oruc

Üye
Arkadaşlar bunu yükledim 3g arama yapamıyorum bende hatami var yoksa herkeste çalışmıyor bunun güncel olanı varmı v3 yukledigim
normal olarak rom larda 3g arama yapilamiyor seni karsidaki kisi ararsa oluyor farkli bisey benimde pek bilgim yok :)
 


Üst Alt