Bende bu romu kurdum böyle bir sorun olmadıdata factory new rom başkada gözükmüyo
Bilmiyorum tekrar dönen olmadıonuda flashladım hiçbi şekilde düzeltemedim benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar düzeltebilmişlermi
onuda flashladım hiçbi şekilde düzeltemedim benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar düzeltebilmişlermi
Bende rom kurunca wifiye yavaş bağlanıyordu daha sonra hızlandıonuda flashladım hiçbi şekilde düzeltemedim benimle aynı sorunu yaşayan arkadaşlar düzeltebilmişlermi
kayafı yiycem romun güzelliği uğruna defalarca kez unut diyip tekrar bağanmayı denedim
Düzelmezse blekota s5i dene birdesim kart hatasıda verdi kernelle düzelttim
yaklaşık 8 tane ağa bağlanmaya çalıştım hepsinde kaydedildi, güvenli diyor
kernel kaynaklı bir problem olabileceğini düşündüm 3 tane kernel denedim düzelmedi
önerebileceğiniz bi kernel var mı?
bilgisi olan yok mu arkadaşlar bu konuyla ilgili?
Çözebilicek bi bilgili yok mu
Strock kerneli yükle bir wifiye bağlanmayı dene sonra boeffla kernel yüklersinDenedim herşey sorunsuz sadace bu hatayı aliyorum garip bi şekilde
arkadaşlar baya oldu bir güncelleme gelmedi.
xda'da bunun için yazan yok mu?

