Öneri YD telefonu akıllı saat ile kullanmak

Sponsorlu Bağlantılar

panorama_ömer16

panorama_ömer16

Üye
    Konu Sahibi
YD telefonu akıllı saat ile kullanmak
İyi forumlar. Yd Vivo x100 pro alacağım, imei kaydı olmadığı için bir süre sonra kapanma riski var. Kapanmanın önüne geçmek için sim destekli akıllı saate simi takıp telefonu yine aramalarda ve mobilde kullanabilme imkanı var mıdır? Veya "usb 4g router" ile de olabilir mi?
 


0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
:bilmm
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
saat sım kartlı anladığım kadarıyla? saati telefona bağlayıp, o şekilde diyorsun bilemedim olabilir ama saatin desteği olması önemli.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
saatin desteği olması önemli
ya köstek olursa
o zaman olmaz

akıllı olan çoğu şey zararlı
bazı insanlar hariç
ve kötüye kullanan
kullanılan vs.
dün bi video geldi önüme
kablosuz kulaklık
kablolu kulaklıktan
kulağa daha fazla zarar veriyormuş
kumanda vs. ile aktifleşen akıllı ev aletlerini eşyalarını yazsam
uzun sürer
neyse uzun lafın kısası
sim kartlı saat ile telefon uyumluysa
bu iş hallolur yoksa olmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
ya köstek olursa
o zaman olmaz

akıllı olan çoğu şey zararlı
bazı insanlar hariç
ve kötüye kullanan
kullanılan vs.
dün bi video geldi önüme
kablosuz kulaklık
kablolu kulaklıktan
kulağa daha fazla zarar veriyormuş
kumanda vs. ile aktifleşen akıllı ev aletlerini eşyalarını yazsam
uzun sürer
neyse uzun lafın kısası
sim kartlı saat ile telefon uyumluysa
bu iş hallolur yoksa olmaz
zaten o tarz kablosuz vs cihazlar tabi birde beyine yakın çalışırsa daha sıkıntı.ha sende sorun olur mu bilmem ama örnek veriyorum telefonu sağa değilde sola tutup konuşsan daha az etkilenir beyin.fakat aksıne sağ kulakta konuşmayı daha rahat duyar.sol kulak ise müzik vsyi daha iyi duyar. o yüzden telefon alırken ilk özelliklerine sonrada Sar değerine bakıp o şekilde eleme yapıyorum. kablosuzda kullanmıyorum kulaklık vs. kablolu devam ke. ha burada telefonda gereksiz açık olan nfc bluetooth mobil veri vs den bahsetmiyorum bile. eğer telfeonumdan internet paylaşmıyorsam 3G modda tutuyorum cihazi.hem gereksiz yere 4G den 3g ye düşmüyor hemde şarj ve radyasyonu bı tık daha düşer. şimdi bu kadar şeyi niye yazdırdın bana neyse yazdık bi kere okuyu ver gari.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
zaten o tarz kablosuz vs cihazlar tabi birde beyine yakın çalışırsa daha sıkıntı.ha sende sorun olur mu bilmem ama örnek veriyorum telefonu sağa değilde sola tutup konuşsan daha az etkilenir beyin.fakat aksıne sağ kulakta konuşmayı daha rahat duyar.sol kulak ise müzik vsyi daha iyi duyar. o yüzden telefon alırken ilk özelliklerine sonrada Sar değerine bakıp o şekilde eleme yapıyorum. kablosuzda kullanmıyorum kulaklık vs. kablolu devam ke. ha burada telefonda gereksiz açık olan nfc bluetooth mobil veri vs den bahsetmiyorum bile. eğer telfeonumdan internet paylaşmıyorsam 3G modda tutuyorum cihazi.hem gereksiz yere 4G den 3g ye düşmüyor hemde şarj ve radyasyonu bı tık daha düşer. şimdi bu kadar şeyi niye yazdırdın bana neyse yazdık bi kere okuyu ver gari.
tamamını okudım
sana katılıyorum
ben telde 3g-2g kullanıyorum hep
sar değerine dikkat ederek alıyorum
kulaklık çok az takıyom o da
ilden ile seyahat ederken otobüste
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
tamamını okudım
sana katılıyorum
ben telde 3g-2g kullanıyorum hep
sar değerine dikkat ederek alıyorum
kulaklık çok az takıyom o da
ilden ile seyahat ederken otobüste
klavuzun bensem burnun şeye girmez merak etme beğen duvarındayım :P eskiden facede öyle derlerdi bilir misin ozamanları?
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
klavuzun bensem burnun şeye girmez merak etme beğen duvarındayım :P eskiden facede öyle derlerdi bilir misin ozamanları?
face hiç kullanmadım
ama sen beğen duvarı face yazmıştın geçen yıllarda 1 kere
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
face hiç kullanmadım
ama sen beğen duvarı face yazmıştın geçen yıllarda 1 kere
yani şöyle o dönemlerde millet deli gibi arkadaş olma ve beğeni şeysine girmişti.şu ankınden de farklı bir site tasarımı vardı.o zamanın ergenleri başka gönderi yorumlarına beğen duvarındayım yazıyordu.yani onun profiline girdin 5 gönderi beğendinya oda seninkıleri beğeniyordu :D öyle erkence şeyler.ben ara ara foto vs çekenlerinkıne bakarsın 1 2 beğenir çıkardım onlarda beğenirdi. tuhaf tuhaf şeyler. o yüzden bende ara ara yazıyorum beğen duvarındayım diye. face o dönemde profiline girince orada gönderilerini şiy yapıyor ya hani.şu ankı forumu düşünce konuya giriyorsun altında yorum vs oluyor sende duvara girince profilin tüm konularını gönderilerini görüp beyeniyordun yaanı.o tarz şeyler vay be ne yıllardı... hele 0.facebook hey gidi hey
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
yani şöyle o dönemlerde millet deli gibi arkadaş olma ve beğeni şeysine girmişti.şu ankınden de farklı bir site tasarımı vardı.o zamanın ergenleri başka gönderi yorumlarına beğen duvarındayım yazıyordu.yani onun profiline girdin 5 gönderi beğendinya oda seninkıleri beğeniyordu :D öyle erkence şeyler.ben ara ara foto vs çekenlerinkıne bakarsın 1 2 beğenir çıkardım onlarda beğenirdi. tuhaf tuhaf şeyler. o yüzden bende ara ara yazıyorum beğen duvarındayım diye. face o dönemde profiline girince orada gönderilerini şiy yapıyor ya hani.şu ankı forumu düşünce konuya giriyorsun altında yorum vs oluyor sende duvara girince profilin tüm konularını gönderilerini görüp beyeniyordun yaanı.o tarz şeyler vay be ne yıllardı... hele 0.facebook hey gidi hey
facenin nasıl bişi olduğunu soran oldumu da cevapladın ha!
durduk yere niye sinirlendim ben şimdi
bazen ben bile kendimi tanıyamıyorum
4 yıl lisede aynı sınıfta olan arkadaşım okulun son gününde bana şunu söylemişti
ben seni çözemedim sen nasıl bir varlıksın demişti
bende istediğime kendimi çözdürürüm
demiştim ben bir hazine sandığı şifreyle kilitli sadece ben biliyorum
güzel laf di mi
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
facenin nasıl bişi olduğunu soran oldumu da cevapladın ha!
durduk yere niye sinirlendim ben şimdi
bazen ben bile kendimi tanıyamıyorum
4 yıl lisede aynı sınıfta olan arkadaşım okulun son gününde bana şunu söylemişti
ben seni çözemedim sen nasıl bir varlıksın demişti
bende istediğime kendimi çözdürürüm
demiştim ben bir hazine sandığı şifreyle kilitli sadece ben biliyorum
güzel laf di mi
yoo normal ergenus hareketleri.arkadaşın da zeka geriliği mi vardı acaba nasıl çözememiş paraya nereye sen oraya kural bu.nerde beleş oraya yerleş mod all time on o yüzden çözülmeyecek bişi yok
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
be
yoo normal ergenus hareketleri.arkadaşın da zeka geriliği mi vardı acaba nasıl çözememiş paraya nereye sen oraya kural bu.nerde beleş oraya yerleş mod all time on o yüzden çözülmeyecek bişi yok
ben aynı konuda iki üç farklı şiy yapınca tabi napcağmı kestiremiyorlardı
değişiksin diyolardı
ve daha niceleri
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61


Üst Alt