Yazilimi guncelleme faydasi? (ACiL)

Sponsorlu Bağlantılar

orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Yazilimi guncelleme faydasi? (ACiL)
selam.arkadaslar benim telefonumda bazi oyunlarda oyundan atma oluyor,fabrika ayarlarina dondum ama fayda etmedi,rom kernel falan yuklemeyi becermiyorum zaten oyuzden cihazdaki yazilimi yeniden yuklesem acaba bu oyundan atma sorunu ortadan kalkar mi??
 


.caner.

.caner.

Üye
Telefon ne? Oynadigin oyunlar ne?
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Telefon ne? Oynadigin oyunlar ne?

xperia sp kullaniyorum,fifa 14 ilk yukledigimde sorun yokru ama 1-2 gun sonra oyuna girdigimde tam oyun menusune girerken oyundan atiyor 5-6 saat sonra bibakiyorum sorun yok ama sonra yeniden ayni sorun oluyor...bide gangstar vegas ayni sorun,ilk bolumu gectim 2ci bolum baslarken atiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
.caner.

.caner.

Üye
xperia sp kullaniyorum,fifa 14 ilk yukledigimde sorun yokru ama 1-2 gun sonra oyuna girdigimde tam oyun menusune girerken oyundan atiyor 5-6 saat sonra bibakiyorum sorun yok ama sonra yeniden ayni sorun oluyor...bide gangstar vegas ayni sorun,ilk bolumu gectim 2ci bolum baslarken atiyor.
:hmmm denemekten zarar gelmez
 
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Telefonuna orjinal rom atmayı dene. düzelir büyük ihtimal
 
0MG90

0MG90

Üye
SP nasıl kasıyo ya :hmmm
Garantisi duruyorsa götür bence
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Invoke

Invoke

Üye
Belki oyunlarda sorun vardır? Her oyunda mı oluyor? Ram çok doluysa belki ondan kapatıyordur arka planda neler açık?
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Belki oyunlarda sorun vardır? Her oyunda mı oluyor? Ram çok doluysa belki ondan kapatıyordur arka planda neler açık?[/quotoyunlarin farkli versiyonlarini denedim olmadi,ramda 300mb dan cok bos yer var.ramin sorun cikaracagini sanmiyorum
Belki oyunlarda sorun vardır? Her oyunda mı oluyor? Ram çok doluysa belki ondan kapatıyordur arka planda neler açık?

oyunlarin farkli versiyonlarini denedim olmadi,ramda 300mb dan cok bos yer var.ramin sorun cikaracagini sanmiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Invoke

Invoke

Üye
Valla çözümü bilmiyorum ne yazık ki. Şundan dolayı oluyor, diyemeyeceğim.
PC comp.'dan "Onar" seçeneğini bir denebilirsin. (yazılımı baştan yükleyecek rehber gibi önemli verilerinin yedeğini al önce)

Peki, sadece belli oyunlarda mı yapıyor yoksa mesela diğer oyunlarda ya da herhangi bir programda da yapıyor mu?
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
Valla çözümü bilmiyorum ne yazık ki. Şundan dolayı oluyor, diyemeyeceğim.
PC comp.'dan "Onar" seçeneğini bir denebilirsin. (yazılımı baştan yükleyecek rehber gibi önemli verilerinin yedeğini al önce)

Peki, sadece belli oyunlarda mı yapıyor yoksa mesela diğer oyunlarda ya da herhangi bir programda da yapıyor mu?

peki simdi deniyorum onarmani bakalim nolucak.
yok sadece belli oyunlarda yapiyor(fifa14,gangstar vegas)
 
.caner.

.caner.

Üye
peki simdi deniyorum onarmani bakalim nolucak.
yok sadece belli oyunlarda yapiyor(fifa14,gangstar vegas)
O zaman Oyundandır

Benim s4 de mesela Mostwanted kasıyor, gta vice city oyundan atıyor
 
Invoke

Invoke

Üye
Denemekten zarar gelmez ama bence bir şey değişmeyecek, sorun oyunlardadır.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
O zaman Oyundandır

Benim s4 de mesela Mostwanted kasıyor, gta vice city oyundan atıyor
mostwantedin kasmasina sasirdim valla) bu oyundan atma sorunlari bi olmasaaaaa
Denemekten zarar gelmez ama bence bir şey değişmeyecek, sorun oyunlardadır.
sorun nasil oyunda olurki?? diger splerde gayet guzel oynaniyor fifa ve gangstar.
sorun oyundasa eger?? ozaman tum splerde bu sorun olmazmiydiki??
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Invoke

Invoke

Üye
mostwantedin kasmasina sasirdim valla) bu oyundan atma sorunlari bi olmasaaaaa

Most Wanted sorunları olan bir oyun. Yüksek çözünürlüklü ekranlarda kasıyor. Yüksekten kastım 720p, bugün için artık 2Klardan bahsediyoruz pek yüksek olmuyor ama o zaman için yüksekti. =P Neyse... Nexus 4'de vs de kasıyordu. Oyun ile alakalı.
Ben kasmadan oynayıp bitirmiştim. :pro:
mostwantedin kasmasina sasirdim valla) bu oyundan atma sorunlari bi olmasaaaaa
sorun nasil oyunda olurki?? diger splerde gayet guzel oynaniyor fifa ve gangstar.
sorun oyundasa eger?? ozaman tum splerde bu sorun olmazmiydiki??

Oyunu orijinal mi alıyorsunuz sanki? Crac.k düzgün değildir. Farklı yerden indirmeyi deneyebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.


Üst Alt