Yazılımcı Aranıyor...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yazılımcı Aranıyor...
Arkadaşlar aramızda yazılımcı veya yazılım işlerinden anlayan varmı? Bi arkadaşla aklımızda bi kaçtane fikir varda o yüzden bi kaç soru soracaz
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
VB, VB.Net, C# biliyorum pascalda var biraz.
 
    Konu Sahibi
VB, VB.Net, C# biliyorum pascalda var biraz.
Abi sen hacı virüsü yapabilirmisin Bi arkadaş soruyorda. Bide ben dil öğrenmek istiyorum sence ne öğreniyim ? C# diye başladım fakat bi arkadaşım var phpci o fikrimi deiştirdi. Şuan aklımda php,java,c# var. Hangisini öğrenmem daha iyi olur ?
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici

Önce öyle virüslü konulara asla bakmam
İkincisi para kazanmak istiyorsan PHP, SQL öğren. Niyetin iyi program yapmak ise C# öğren, C++, C dilleri de var tabiki. JAVA ise sana kalmış
 
    Konu Sahibi
Önce öyle virüslü konulara asla bakmam
İkincisi para kazanmak istiyorsan PHP, SQL öğren. Niyetin iyi program yapmak ise C# öğren, C++, C dilleri de var tabiki. JAVA ise sana kalmış
Abi biraz daha açıklayıcı konuşsan eyi olcak Para kazanmak istiyorum evet o yüzden arkadşımda php dior. Program yapmak istiyorum evet ama programdanda para kazanamazmıyım? Java telefondada pcdede var avantajlı değilmidir ve bunlar para kazanamazmıyım ?
 
biri virüs mü dedi
 
    Konu Sahibi
kardeş ne derdin var söyle bakam
ooo hacker bastı konuyu Ben bileydim bukadar çok hacker olduunu bi arkadaş hacı virüsü yapmak istiyor. Kendisi php biliyor. Baya biliyor yani google chromea eklentisi felanda var Şimdi benim anladığım kadarıyla hacı virüsü şu işe yarıyor. O adam google chromedan eklenti ekliyecek benim arkadaşın yaptığı eklentiyi. Sonra kim ekledise onun pcye bi vürüs yerleşecek hacı vürüsü. Ve bu vürüs zararlı gördüğü tüm siteleri direk o arkadaşımın kendi yaptığı bi siteye yönlendirecek.... Böyle bişey
 
Tepkiler: BigHackeR35
bu konu seni aşar çünkü bu tür bilgileri en başından temel konuları bilmen lazım sen en iyisi yüz yüze konuşacağın birini bul burdan öğretemeyiz sana.
 
Tepkiler: BigHackeR35

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici


Kötü bir tabir olacak ama kolay yoldan kazanmak istiyorsan PHP, zor yoldan istiyorsan program yazmak. Zor yoldan kastım yazacağın şeyi çok iyi algoritmaya uygun bir şekilde yazmak ve değişkenlere göre işlevi değiştirmek/yenilemek. Senden istenen bir program kullanıcıya yatkın ve hatasıza yakın, hassas olmasını isterlerse işte çık şimdi bunun içinden
Yani kısaca PHP öğrenirsen kafa ağrımadan kazanım yapabilirsin.
 

bu konu seni aşar çünkü bu tür bilgileri en başından temel konuları bilmen lazım sen en iyisi yüz yüze konuşacağın birini bul burdan öğretemeyiz sana.
aynen kardeş ben sana yapardım fakat kendin öğrenmek istiyorsan onu bilemem. yapsam bile sana kullanmasını açıklayamam detaylı i konu netten olmaz.

- - - Eklendi - - -

ben artık bu tür konulara kullanmıyorum yeteneğimi tamamen savunmaya yöneldim.
 
    Konu Sahibi

bu konu seni aşar çünkü bu tür bilgileri en başından temel konuları bilmen lazım sen en iyisi yüz yüze konuşacağın birini bul burdan öğretemeyiz sana.
Bu konular beni aşar ama phpci arkadaşımı aşmaz O bu işleri baya biliyor yani php açısından program felan yazdı sattı baya. usta diyemem ama güzel derecede biliyor. Hacı virüsünüde o istiyor işte


- - - Eklendi - - -

Ama şöyle bi sıkıntım var. Ben c# a başladım ve hemen öğrenmeye başladım. Sohbet programı yapabiliyorum şuan mesela 10 dk gibi bi sürede öğrendim Ama phpye başlayınca nedense fazla mantığıma yatmadı biraz zorlandım. Bunun nedeni nedir ?


- - - Eklendi - - -

zaten ben anlamam ama phpci arkadaşım var işte o anlar. O da zaten öğrenmek istemiyor birisi yapsın diyor.
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici


Neyse ben seni anladım.. Soruna cevap vereyim, tüm dillerin mantığı ortaktır sadece yapılışı farklıdır.. İşlevlerini, değişkenlerini vs vs öğrenirsen onuda yaparsın..
 
    Konu Sahibi
Neyse ben seni anladım.. Soruna cevap vereyim, tüm dillerin mantığı ortaktır sadece yapılışı farklıdır.. İşlevlerini, değişkenlerini vs vs öğrenirsen onuda yaparsın..
Bunu biliyordum Yani evet hepsi aynı komutlar ama işleyişleri farklı biliyorum Şimdi ben birini örensem dierlerinide kolay öğrenirim mantık açısından. Hangisiyle başlayayım diye bi açık artırma başlatayım
 

Türe

Üye
İso ben de php'ye başlıyım dedim de , aga programı kuramadım yav

- - - Eklendi - - -

Ben güzel site buldum 2 dersi okudum basit ama şu programı yüklesem pratik yapacam biraz
 
    Konu Sahibi
İso ben de php'ye başlıyım dedim de , aga programı kuramadım yav

- - - Eklendi - - -

Ben güzel site buldum 2 dersi okudum basit ama şu programı yüklesem pratik yapacam biraz

ohooo sen programı bana bırak. Ver sen bana teamwiever 2 dkda herşeyi kurim ciddiyim bak ....
 
    Konu Sahibi


Tamam yalniz su an pc yi acamiyorum yarin ogleden sonra musait olursan yapalim mi ?
raad ol yaparız. Bende öğleden önce müsait değilim. Bak ciddi olarak başlıcaksan güzel şeyler yaparız birlikte

Bak ben sana şimdiden yazayım hata ihtimali tabikide var

<?php

$buay = date("m");
$bugun = date("d");

if($bugun ==28 AND $buay ==11)
{
Print"Bugün benim doğum günüm"
}

?>

Bu if şartıydı. Eğer bölese böle diye. Bak buraya elsede ekleyebilirsin. Yani şöyle diyim

<?php

$buay = date("m");
$bugun = date("d");

if($bugun ==28 AND $buay ==11)
{
Print"Bugün benim doğum günüm"
}else{
Print"Hayır bugün doğum günüm değil"
}
?>

bu durumda o tarihlerin dışında bişey girersen 2. dediğimizi verir yani hayır der. Ama o tarihleri girersen bugün doğum günüm der.

Print ekrana yazı çıkartır. Göster demek yani. "Print" yerine "Echo" da kullanılabilir.

bunlar belli başlı şeyler işte . Bende yavaş yavaş gidiyorum Eğer birlikte öreneceksek bi yere konu açayım dersleri orda paylaşıyim hem isteği olanlarda belki bize katılır ne dersin kardom
 

Türe

Üye
Olur valla karsim hem de super olurr yalniz ben sadece su sunu oynamayi sever demesini biliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...