Miyav :( kim döğüşcek şimdi diğeriyle :( Mirror edge ne la ben döğüşüyom xd böyle freerun oyunu pcde vardı telefonda da varmış ama ekrana tıkla yazdığında kapanıyo deneme sürümüsü