41 numero ayakkaplar![]()
uyusam iyi olacak


Palet o kadar büyük değildir la![]()

günün yarısı boşa geçti la 
- - - Eklendi - - -
bugüm 3de uyandımgünün yarısı boşa geçti la
- - - Eklendi - - -
amele yanıklarım soyuluyor

Aynı benim de öyle gece oturuyorum 4e 5e kadar sonra gündüz uyuyorum![]()
erken kalkarım diye
ama bu sefer 3de yatmıştımerken kalkarım diye

gece lole girdim dün sadece ben 28 leveldim diğerleri 30 geceleri oynamak lazım demek ki![]()

41 numero ayakkaplar![]()
Uyusam iyi olacak

Bebek mezarı gibi.

unutmuştum yine
2 tane kedim oldu çok oynuyolar döğüşüyolar
öyle işte

sen de yaviz abileri olarak karşına al onları döğüşmeyin uslu olun de![]()

Yaviz günlüğü unuttun la![]()

altlardan çıkarmaya üşendim
bi kediyi geri verdik bakamazdık ..
l520 oldu mirror edge çalıştırmıyo :S:S:S
saçlar uzuyo çok iğrenç oldum xd
kim döğüşcek şimdi diğeriyle 
