iyavuzoz
Üye
o smiley de dandik başka bi forumda onu kullanıyorduk yokluktandotayı arkadaşlar oynuyordu bi baktım sonra anladım lol daha eyi ama veled ve troll olayı nasıl bilmiyorum
![]()
nereye gittin lan

o smiley de dandik başka bi forumda onu kullanıyorduk yokluktandotayı arkadaşlar oynuyordu bi baktım sonra anladım lol daha eyi ama veled ve troll olayı nasıl bilmiyorum
![]()

Minnoş günlük bugün gün iyiydi.
En iyisi sıcakta çıkılmıyor ki.

ev de çok sıcak![]()

bostanlı sahilde çok güsel biyer buldum park gibi süperimsi biyer
Nasıl güzel mi oralar? 
sonra bankta oynatırken kardeşi geldi
o da kulaklığın diğer tekiyle oynarken teyzeler ve amcalar onlara yemek verdi falan
bu gün 3 kişiden iyi günler dileği aldım bayağı güzeldi ve dün saat 14:41'den beri uyanığım
Hiç bilmiyorum la Karşıyaka'yı.Nasıl güzel mi oralar?
![]()
Fotoğraf at yaviz![]()

yürüdüm biraz
)
ardından banka oturdum oynatmak için arkadan kardeşi falan geldi burada da 1 saat kadar zaman geçirdim
Ayak güzeli yavizolum izmir güzel mi ya bodruma geldiydim de bak şu fotoğraflardaki kalabalıksızlığı istanbulda bulman imkansız
- - - Eklendi - - -
ya yaviz niye çıktın ki ben resimleri yeni gördüm qnq![]()

saat 10-11di güneşin şeysinde kim şeyapıpta çıkacak dışarı![]()

