Tuba.Erva
Üye
Aslında Rize yazıcaktım;ama Temel Trabzonlu olduğu için öyle yazma gereği gördüm.
olayda bayan var temel yok lütfen
ayrıca bende rizelıyım höhöm hö höm yanı 
Aslında Rize yazıcaktım;ama Temel Trabzonlu olduğu için öyle yazma gereği gördüm.
ayrıca bende rizelıyım höhöm hö höm yanı 
olayda bayan var temel yok lütfenayrıca bende rizelıyım höhöm hö höm yanı
![]()
bu da gercek mesela İhbar geldiğinde yola çıkmadan önce hasta yakınlarının bir okul, market, cami yanına gelerek bizi karşılamalarını isteriz. Bir gün bir acil hasta için yola çıktık ve hasta yakınına cami önüne çıkarak bize el sallamasını istedik. Olay yerine yakın bir yerde, orta yaşlı bir vatandaşımız el sallayarak ambulansı durdurdu. Biz de hasta yakını diye ambulansa aldık ve evi tarif etmesini istedik. Vatandaş evi tarif ediyordu, 'Sağdan gidin, ilerden sola dönün' gibi. Fakat bu işte bir gariplik vardı, tarif edilenadresten epeyce uzaklaşmıştık. Vatandaş sonra, 'Ev işte burası' dedi ve ambulanstan indi. 'Allah'a ısmarladık' deyip uzaklaşmak isterken, 'Hastanız nerede?' diye sorduk. 'Ne hastası kardeşim, ben eve gidecektim, el salladım, siz de durdunuz, getirdiğiniz için teşekkür ederim" dedi
gercek tabıbu da gercek mesela
İhbar geldiğinde yola çıkmadan önce hasta yakınlarının bir okul, market, cami yanına gelerek bizi karşılamalarını isteriz. Bir gün bir acil hasta için yola çıktık ve hasta yakınına cami önüne çıkarak bize el sallamasını istedik. Olay yerine yakın bir yerde, orta yaşlı bir vatandaşımız el sallayarak ambulansı durdurdu. Biz de hasta yakını diye ambulansa aldık ve evi tarif etmesini istedik. Vatandaş evi tarif ediyordu, 'Sağdan gidin, ilerden sola dönün' gibi. Fakat bu işte bir gariplik vardı, tarif edilen
adresten epeyce uzaklaşmıştık. Vatandaş sonra, 'Ev işte burası' dedi ve ambulanstan indi. 'Allah'a ısmarladık' deyip uzaklaşmak isterken, 'Hastanız nerede?' diye sorduk. 'Ne hastası kardeşim, ben eve gidecektim, el salladım, siz de durdunuz, getirdiğiniz için teşekkür ederim" dedi
Burası Türkiye
gercek tabıbu da gercek mesela
İhbar geldiğinde yola çıkmadan önce hasta yakınlarının bir okul, market, cami yanına gelerek bizi karşılamalarını isteriz. Bir gün bir acil hasta için yola çıktık ve hasta yakınına cami önü
ne çıkarak bize el sallamasını istedik. Olay yerine yakın bir yerde, orta yaşlı bir vatandaşımız el sallayarak ambulansı durdurdu. Biz de hasta yakını diye ambulansa aldık ve evi tarif etmesini istedik. Vatandaş evi tarif ediyordu, 'Sağdan gidin, ilerden sola dönün' gibi. Fakat bu işte bir gariplik vardı, tarif edilen
adresten epeyce uzaklaşmıştık. Vatandaş sonra, 'Ev işte burası' dedi ve ambulanstan indi. 'Allah'a ısmarladık' deyip uzaklaşmak isterken, 'Hastanız nerede?' diye sorduk. 'Ne hastası kardeşim, ben eve gidecektim, el salladım, siz de durdunuz, getirdiğiniz için teşekkür ederim" dedi

Gerçekse malın önde gideniymiş.

