yaşanmış gercek bir olay ( Çook Garip :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi


DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
Ziyan bunlar ziyan başka birşey değil
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
:hmmm İlginçti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva

fnldstntn

Üye
.....
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Türe

Türe

Üye
ahaha cok ıyı yaa :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
TayLorSwift

TayLorSwift

Üye
Gerçekden gerçek mi bu olay :D
Gülerken bile tereddüte düşüyor insan fıkra felan değil dimi ^.^
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
tempestshine

tempestshine

Üye
:kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
gercek tabı :D bu da gercek mesela

İhbar geldiğinde yola çıkmadan önce hasta yakınlarının bir okul, market, cami yanına gelerek bizi karşılamalarını isteriz. Bir gün bir acil hasta için yola çıktık ve hasta yakınına cami önüne çıkarak bize el sallamasını istedik. Olay yerine yakın bir yerde, orta yaşlı bir vatandaşımız el sallayarak ambulansı durdurdu. Biz de hasta yakını diye ambulansa aldık ve evi tarif etmesini istedik. Vatandaş evi tarif ediyordu, 'Sağdan gidin, ilerden sola dönün' gibi. Fakat bu işte bir gariplik vardı, tarif edilen
adresten epeyce uzaklaşmıştık. Vatandaş sonra, 'Ev işte burası' dedi ve ambulanstan indi. 'Allah'a ısmarladık' deyip uzaklaşmak isterken, 'Hastanız nerede?' diye sorduk. 'Ne hastası kardeşim, ben eve gidecektim, el salladım, siz de durdunuz, getirdiğiniz için teşekkür ederim" dedi
 
  • Beğen
Tepkiler: TayLorSwift ve OttomaN TigeR
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
İhbar geldiğinde yola çıkmadan önce hasta yakınlarının bir okul, market, cami yanına gelerek bizi karşılamalarını isteriz. Bir gün bir acil hasta için yola çıktık ve hasta yakınına cami önüne çıkarak bize el sallamasını istedik. Olay yerine yakın bir yerde, orta yaşlı bir vatandaşımız el sallayarak ambulansı durdurdu. Biz de hasta yakını diye ambulansa aldık ve evi tarif etmesini istedik. Vatandaş evi tarif ediyordu, 'Sağdan gidin, ilerden sola dönün' gibi. Fakat bu işte bir gariplik vardı, tarif edilen
adresten epeyce uzaklaşmıştık. Vatandaş sonra, 'Ev işte burası' dedi ve ambulanstan indi. 'Allah'a ısmarladık' deyip uzaklaşmak isterken, 'Hastanız nerede?' diye sorduk. 'Ne hastası kardeşim, ben eve gidecektim, el salladım, siz de durdunuz, getirdiğiniz için teşekkür ederim" dedi
Buda iyimiş...​

 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
gercek tabı :D bu da gercek mesela

İhbar geldiğinde yola çıkmadan önce hasta yakınlarının bir okul, market, cami yanına gelerek bizi karşılamalarını isteriz. Bir gün bir acil hasta için yola çıktık ve hasta yakınına cami önüne çıkarak bize el sallamasını istedik. Olay yerine yakın bir yerde, orta yaşlı bir vatandaşımız el sallayarak ambulansı durdurdu. Biz de hasta yakını diye ambulansa aldık ve evi tarif etmesini istedik. Vatandaş evi tarif ediyordu, 'Sağdan gidin, ilerden sola dönün' gibi. Fakat bu işte bir gariplik vardı, tarif edilen
adresten epeyce uzaklaşmıştık. Vatandaş sonra, 'Ev işte burası' dedi ve ambulanstan indi. 'Allah'a ısmarladık' deyip uzaklaşmak isterken, 'Hastanız nerede?' diye sorduk. 'Ne hastası kardeşim, ben eve gidecektim, el salladım, siz de durdunuz, getirdiğiniz için teşekkür ederim" dedi

:hmmm Burası Türkiye :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
TayLorSwift

TayLorSwift

Üye
gercek tabı :D bu da gercek mesela

İhbar geldiğinde yola çıkmadan önce hasta yakınlarının bir okul, market, cami yanına gelerek bizi karşılamalarını isteriz. Bir gün bir acil hasta için yola çıktık ve hasta yakınına cami önü
ne çıkarak bize el sallamasını istedik. Olay yerine yakın bir yerde, orta yaşlı bir vatandaşımız el sallayarak ambulansı durdurdu. Biz de hasta yakını diye ambulansa aldık ve evi tarif etmesini istedik. Vatandaş evi tarif ediyordu, 'Sağdan gidin, ilerden sola dönün' gibi. Fakat bu işte bir gariplik vardı, tarif edilen
adresten epeyce uzaklaşmıştık. Vatandaş sonra, 'Ev işte burası' dedi ve ambulanstan indi. 'Allah'a ısmarladık' deyip uzaklaşmak isterken, 'Hastanız nerede?' diye sorduk. 'Ne hastası kardeşim, ben eve gidecektim, el salladım, siz de durdunuz, getirdiğiniz için teşekkür ederim" dedi


Bu olaydan sonra artık gerçek olduguna ınanıyorum
:tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: brknfdn_55 ve Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
tesekkürler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: TayLorSwift
AHMED...

AHMED...

Üye
hey ALLAHIm ya fıkralarda bu şekilde oluyor zaten yurdum insanı :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
:zuhaha:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Strange

Strange

Üye
Gerçekse malın önde gideniymiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
MeLih_061

MeLih_061

Üye
Enteresan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
brknfdn_55

brknfdn_55

Üye
:d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
karayel90

karayel90

Üye
Ehehehee :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt