Yardım ve tavsiye lütfen

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yardım ve tavsiye lütfen
Merhabalar arkadaşlar
Samsung e1160 - e 1107 solar ve LG kb110

modellerinde kararsız kaldım kullanan arkdaşlardan yardım lütfen
elimde sony ericsson T 700 vardı duvara fırlatıp kırdım anlayacağınız biraz asabiyim sağlam ve sarjı uzun gidecek ve sesi çok çıkan bir cep telefonu almak istiyorum pahalı alırsam yazık nasıl olsa onuda kıracağım yardımcı olursanız sevinirim
 

haltie

Üye
nokia düşünmezmisin
 
    Konu Sahibi
nokia düşünemiyorum ısınamadım bir türlü
samsung e 1160 şı araştırdım 14.5 saat konuşma süresi var gayet iyi gibi
 

haltie

Üye
ben bu modeller hakkında pek bilgili değilim kullanan arkadaşlar önerilerini yapacaktır.

ama fiyat aralığı söylersen nokia önerisi yapabilirim ayrıca samsung i450 kullandım symbian var cihazda müzik olarak harika görüntü olarak çok güzel kasası sağlam onuda deneyebilirsin fiyat olarakta caziptir.
 
    Konu Sahibi
e1160 109tl
lg gb110 90 tl
e 1107 solar 99 tl
fazla pahalı olmasın çünkü kırıyorum ses ile sarj olsun yeter
 

haltie

Üye
nokiada istemiyorsun i450 150 200 liraya bulursun ama çok memnun kalırsın emin olabilirsin.

şarjı 3 gün gidiyor.

müzik telefonu zaten.n95 gibi üst kısmından küçük bir yer açılıyor ve hoparlör çıkıyor ordan o ünite dokunmatik aynı zamanda hem soket hemde jak girişi var kesinlikle tavsiyem bir araştır istersen
 

haltie

Üye


sence nasıl bence harika, duruyor hala kıyamadığım için satmadım kardeşim kullanıyor çok memnun

2mp kamerası var flashlı aynı zamanda.
 
    Konu Sahibi
evet güzele benziyor araştırayım peki ses nasıl çıkıyor sony t 700 aldım hiç çıkmıyordu
 
görünüşü çok güzelmiş ya fiyatı ne kadar ki
 
    Konu Sahibi
200 tl felan herhalde bende araştırıyorum
 

haltie

Üye
samsung i450

ben kullandım arkadaşlar müthiş cihaz samsung ama: nokia yazılımı var symbian işletim sistemi var

o açılan kısımdaki yer hoparlör ses süper raylı kapak memnun kalırsınız.

şuan 200 liradır 2.eli en fazla kesin tavsiyem kaçırmayın bendekini satmıyorum ben
 
    Konu Sahibi
ben onuda kırarım
peki e1107 solara ne dersiniz güneş pili var bayağı ilginç

--------------- Ekleme ---------------

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...