abometin2
Üye
yardım samsung galaxy w motorola atrix
arkadaşlar ben nokia 700 almayı düşünüyordum ama yaptıgım araştırmalar doğrultusunda vazgeçtim şimdi galaxy wonder ve motorola atrix arasında kaldım teknik özellikler olarak atrix daha üstün bir cihaz ama galaxy wonder'in fiyatı daha fazla bunun böyle olması beni düşündürüyolar bu konu hakkında ne yorum yaparsınız birde galaxy wonder'in ram problemi varmı bunları merak ediyorum mesaj yazan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum 


