Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Eline saglik kardesim. Emek verip insanlar adina arastiyorsun. Vermissin coskuyu yine.
Silinen Üye 1833842
Kapalı Hesap
Konu Sahibi
allah razı olsun biraz daha tuzlu ama olsun
- - - Eklendi - - -
Teknobiyotikten kasa ve psu yu alıcamda kargo ücreti varmı inventusta 200TL üzerinde yoktu ama bir sorayım dedim ayrıca inventustakiler vatanda olduğu için indirim olurmu diye bir süre bekliyecem bu süre zarfında psu ve kasayı eski bilg.de denesem bir sorun çıkarırlar mı? Cevabın için şimdiden her zamanki gibi teşekkürler