Pc yeni ekran kartı alacağım yardım (:

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
abcd17

abcd17

Üye
    Konu Sahibi
Pc yeni ekran kartı alacağım yardım (:
Merhaba arkadaşlar



AMD Socket AM2(940 pin)
AMD Athlon™ 64 X2 Dual-Core Processor
NVIDIA GeForce 6100 / nForce 410 Yongaseti
HT 2G desteği
4 x DDR2 800 MHz DIMM Bellek Yuvası (Maksimum: 4GB)
1 x PCI, 1 x PCI-E (x1), 1 x PCI-E (x16)
2 x S-ATA Portu, RAID: 0,1 desteği
Arka Panelde 4 Adet, Anakart Üzerinde 3 Adet USB 2.0 Portu
NVIDIA GeForce 6100 GPU Tümleşik Ekran Kartı
Realtek RTL8201CL Tümleşik Ethernet Kartı
Realtek ALC655 6-Kanal Tümleşik HD Ses Kartı
mATX Form Boyutlar: 24.45cm X 24.5cm ( G x B )
ekran kartım bulunmakta [EKRAN KARTIMIN PAYLAŞIMLI OLMASI SILKROAD OYNARKEN ÇOK KASIYOR]


KENDİ PC ÖZELLİKLERİM

2GB DRR2 RAM
256/512 TÜMLEŞİK EKRAN KARTI YUKARDA GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ :)
AMD ATHLON DUAL CORE 64X 4000+


ŞU EKRAN KARTINI ALIRSAM OYUNDA TAKILIRMI DAHA ÇOK ÇİFT CHAR AÇMAKTAYIM

LİNK:

YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER :oke:
 


Kingmortall

Kingmortall

Üye
ekran kartı 512 mb düşük değilmi biraz bagzı oyunlarda sorun olabilir bence 1 gb ati radeon veya nividia al
 
abcd17

abcd17

Üye
    Konu Sahibi
Aslında pc'mde ram 1 gb dı dün 2gb ram aldım.
Ekran kartım paylaşımlı belki bir etkisi olur diye %15-20 civarında etkisi oldu ama yinede kasıyor.
Normal bir tane 512 lik ekran kartı alsam aynı sorunu yaşarmıyım ?

Bu RAMDAC yüzünden oyunu 800x600 formatında Yarım ekran olarak oynayabiliyorum :hmmm
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Aslında pc'mde ram 1 gb dı dün 2g ram aldım.
Ekran kartım paylaşımlı belki bir etkisi olur diye %15-20 civarında etkisi oldu ama yinede kasıyor.
Normal bir tane 512 lik ekran kartı alsam aynı sorunu yaşarmıyım ?
normal internete girip çıkıcaksan olmaz ama oyunların genelinde sorun olabilir donma takılma gibi
 
abcd17

abcd17

Üye
    Konu Sahibi
Ne tür bir ekran kartı tavsiye edersiniz ?
1gb olarak atiyi tercih edebilirim.
Fiyatıda biraz düşük olursa iyi olur :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Ne tür bir ekran kartı tavsiye edersiniz ?
1gb olarak atiyi tercih edebilirim.
Fiyatıda biraz düşük olursa iyi olur :)
190 milyonun altında 1 gb bulman zor :) buna bakabilirsin :)
 
abcd17

abcd17

Üye
    Konu Sahibi
Bu nasıl :)



RAMDAC 400 MHz yazıyor paylaşımlı değil değil mi ?:hmmm
 

Perfect!

Üye
model olarak çok çeşit var ancak 1gb 128 bit yerine 512 mb 256 bit alman daha iyi olabilir tabi bütcene göre bi fiyat aralığı verirsen daha iyi olur
 
abcd17

abcd17

Üye
    Konu Sahibi
fiyat aralığı 150 ye kadar çıkabilirim yeter ki bu kasma derdinden kurtutulayım:naughty:
 

Perfect!

Üye


bunlara bak ama bunlar 150den fazla

--------------- Ekleme ---------------



bu idare eder ati 3800 serisinde güzel bende 512mb 128 bit 3650 agp8x var memnunum buda güzeldir ve pcı sonuçta
 
abcd17

abcd17

Üye
    Konu Sahibi
Şu ekran kartını önerirmisiniz nasıldır ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

maskelialbay
Cevap
9
Görüntüleme
935
PALA.
bycoo32
Cevap
0
Görüntüleme
313
bycoo32
Cevap
4
Görüntüleme
786


Üst Alt