berat21
Üye
Yardım ..! Nokmote Yardım Edin..!
arkadaşlar ben telefonuma nokmote beta1- nokmote beta2- nokmote beta3 bunların hepsini yükledim hiçbiride açılmadı.Demek istediğim telefonun kurulumunda herhangi bir hata olmadı nedense nokmoteye tıkladığımda açılmıyor .. Nokmotenin tüm beta sürümlerini hem hafıza kartına hemde telefon hafızasına yükledim gene hiçbir sonuç elde edemedim.. 
Ayrıca LightSabre programındada aynı şey oluor yüklemede sorun yok ama üstüne gelip tıkladığımda hiçbirşey olmuyor
YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TŞKLER...!

Ayrıca LightSabre programındada aynı şey oluor yüklemede sorun yok ama üstüne gelip tıkladığımda hiçbirşey olmuyor

YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TŞKLER...!
ke