yardim lútfennn!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


'h716043'

'h716043'

Üye
ama öğrendin artık başka telleri yaparsın artık :)
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abi ùst ûste tele flash atmak zararli mi?
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
hic sordum ole.. Abi
 
'h716043'

'h716043'

Üye
iyi ozaman
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
bu blue nokia da 7.20 apac ve emea var di apac ne oluyo??
 
'h716043'

'h716043'

Üye
oda aynısı ama türkçe dil yok onda
 

S.E.S.

Üye


Yok ama niye


----------Eklendi @ 23:33:49 ---------- Yazıldı @ 23:32:11 ----------



Iyi olur benim fazla zamanım yok öbür arkadaşa gece 1 de yardım ettim ben sabah 8 de iş başı gece 12 paydos
oww iş saatın çok uzun ben 15:00 11:00 iş saatlerim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt