yardim lútfennn!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'h716043'

'h716043'

Üye
bu arada tel açılıp kapana bilir elleme en son kendi tamamen aılır anlarsın zaten
 


prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abi allah razi olsun yùkledim abi cok sagoll....

----------Eklendi @ 01:38:07 ---------- Yazıldı @ 01:34:24 ----------

abi kabloyu söktüm dil türkçe simdi ama fazla degisen bise yok.
 
'h716043'

'h716043'

Üye
yok zaten az biraz hızlanıyor başka da bilmiyorum


düzeldiğine sevindim şimdi rahat yatarım çünkü sana söz verdim sende bekledin
şimdi bi kaç kişi kaldı onlarında işini halledip yatarım inşallah
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
cok sagol abi tesekkur ettim bu arada acayip terledim neyse allah rahatlik versin sana...
 
'h716043'

'h716043'

Üye
sanada

hayırlı olsun
 

S.E.S.

Üye
arkadaşım öncelikle bilgilendirdgin için teşekür ederim benim 6120cnoika telfonm var pc ile günceledim. sonra türkçe dili ortdan kayboldu araştırdım interneten nms programını indirp kurdum kodu da buldum ama pc ile günceleştirdikten sonra türkçe olması lazım ama benim tel en son güncel oldugu için sadce çık secenegi vartelefoncuya verdim sıradan bi yere oda yapamadı tel suan inglizce güncelemyi geri çekme veya önercegin bir şey var mı gerçekten zor durmdayım

----------Eklendi @ 11:16:54 ---------- Yazıldı @ 11:16:35 ----------

umarım bi çözüm buluruz hayırlısıyla :
 
'h716043'

'h716043'

Üye
ilk önce phoneix yükle sonra blue nokia sitesinden yazılımı indir
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abinin dedigini yap bende de 6120 c var dili ingilizceydi dun phoenix'le hallettim sagolsun ilyas abi..
 
'h716043'

'h716043'

Üye
sende sağol bendede 6120c var bende geçen sene yaptım
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
anladim ilyas abi bu telefonlarin sari cok yuksekmis zararli mi acaba ?
 
'h716043'

'h716043'

Üye
yok 3 gun gidiyor
 

S.E.S.

Üye
vallaha dedigni aynen yapıyorum phonix programını indirdim kurdum şimdi deger noika bule telfonunu buldum onu indiryorum denicem inşalah olur gezmedigim site kalmadı :(
 
'h716043'

'h716043'

Üye
ayari resindeki gibi olsun
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
kardes blue nokia dan 6120c (RM-243) 7.20 v38 (EMEA) exe dosyasini indir.
 

S.E.S.

Üye
tamam şimdiden teşekürler inş olur :)

----------Eklendi @ 12:48:37 ---------- Yazıldı @ 12:47:57 ----------

aynen onu indiyiorum şimdi az kaldı 100/92 kaldı
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abi bu telefonlarin sar degeri bayagi yuksekmis zararli mi? Acaba?
 

S.E.S.

Üye
phoenix programını actım kabloyu tele taktım nasıl tanıtcaz acaba ?
 
'h716043'

'h716043'

Üye
manege diye bi yer var sonra new var usb var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt