yardim lútfennn!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abi bi bakarmisin abi yaa...
 


'h716043'

'h716043'

Üye
işteyim gece 12 de paydos
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
tamam abi gece anlatirmisin?
 
'h716043'

'h716043'

Üye
inşallah
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abicim 7.20 v38 (EMEA)
blue nokia dan indirdim bu exe dosyasini ne yapayim phoenixle kurmak icin?
 
'h716043'

'h716043'

Üye
onu pc ye yükle
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
next falan dedim bise yuklendi ama bise gelmedi ikon falan pc'ye..
 
'h716043'

'h716043'

Üye
gelmez şimdi phoneix aç
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
tamam actim
 
'h716043'

'h716043'

Üye
ordan teli tanıt ve yükle yada 15 dk beni bekle eve varınca beraber yaparız
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
tamam beklym abi bu emea apac ne anlama geliyo? Simdi bu yazilim tùrkce mi oluyo?
 
'h716043'

'h716043'

Üye
evet orda türkçe dil var
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
phonenix le yapilan yazilmlarda eski sùrùmlere donulmuyor galiba oylemi abi??
 
'h716043'

'h716043'

Üye
bilmiyorum

----------Eklendi @ 00:34:34 ---------- Yazıldı @ 00:32:20 ----------

file de
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
peki ilyas abi 6.51 di benim önceki yazilm 7.20 yle farklar neler artilar,eksiler??
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ilyas abi ordamisin abi??
 
'h716043'

'h716043'

Üye
teli phoneix e tanıttınmı

----------Eklendi @ 01:12:43 ---------- Yazıldı @ 01:08:34 ----------

bunu yap
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
abi euro 2 cikmadi ya
 
'h716043'

'h716043'

Üye
sen ordamısın dedigimi yap

----------Eklendi @ 01:24:16 ---------- Yazıldı @ 01:23:51 ----------

ne yazıyor sende

----------Eklendi @ 01:25:13 ---------- Yazıldı @ 01:24:16 ----------

euro2 yanında kutucuk var onu tıkla ve ordaki kodu bul onu seç
 

prdtr922

Üye
    Konu Sahibi
ha tamam abi flashliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt