yardım ederseniz sevinirim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yardım ederseniz sevinirim
merhaba arkadaşlar. vodafone 945 kullanıyorum. android 2.1.
tek internete girmediğim halde kotam veya kontorum giden ben miyim? interneti kapamak zorunda kalıyorum internet apnsini silmek zorunda kalıyorum bu zamanda mms apn'em olmasına rağmen mms alamıyorum veya gönderemiyorum. facebook paketi falan kullanamıyorum. çünkü internete bağladığım an kontörüm gidiyo girsem de girmesem de 0.facebook da kullanamıyorum. internetin apnsini ayarladığım an gidiyo kontör. tek sorun yaşayan ben miyim bu konuda? bi programla falan bu işi halledebiliyosak yardım edermisiniz?
 
Ayarlar-hesaplar ve senkronisazyon-arka plan veri işaretini kaldır bide öyle dene
 
Mobil ağlardan veri dolaşımını kapat bide
 

Necmati

Üye
Hava durumunu posta vs. başka programı kullanıyormusunuz.
 
    Konu Sahibi
Hava durumunu posta vs. başka programı kullanıyormusunuz.

hava durumu değil facebook twitter gmail falan kullanıyorum ama güncellemeleri kapalı. çalışan hizmetlere bakıyorum vDM Client çalışıyo bilmediğim com.redbend.vdmc işlem adı onun dışında bişi çalışmıyo :/
 

Necmati

Üye
Android telefonlarda datayı tamamen kesen bir program vardı birde öyle deneyelim .
ondada artık veri gidiyosa hatta sorun var benc ben programı bulunce size özel mesaj atacağım.
 
    Konu Sahibi

Android telefonlarda datayı tamamen kesen bir program vardı birde öyle deneyelim .
ondada artık veri gidiyosa hatta sorun var benc ben programı bulunce size özel mesaj atacağım.

datayı kesmede bi problem yok. kesiyorum ama benim amacım normal telefonlarda olduğu gibi istediğim zaman bağlanmasını istiyorum. örneğin 0.facebooka girebilmek için veriyi açmam gerekiyo açınca da gidiyo kontör
 
Ayarlar-hesaplar ve senkronisazyon-arka plan veri işaretini kaldır bide öyle dene
Mobil ağlardan veri dolaşımını kapat bide

bunları yaptıktan sonra hiçbir şekilde kontörün gitmez çünkü data bağlantısını tamamen kapatır. Android için 0 facebook yok o yüzden kontörünüz gidiyordur.
 
Tepkiler: mc_shekil
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...