yardım edermisiniz lütfen acilen bi bakın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gencturk17

gencturk17

Üye
    Konu Sahibi
yardım edermisiniz lütfen acilen bi bakın
mrb ben arkadaştan ca-53 kablosu aldım versiyon yükseltmek için ama kabloyu ne bilgisayar görüyor nede telefonum ama arkadaşta tıkır tıkır calışıyor ne yaptıysam olmadı lütfen bana yardım edermisiniz..

telefonum: 6630
bilgisayar: windows xp sp3
 


Ersin Oktay

Ersin Oktay

Üye
Nokia pc suitle denedin mi arkadaşım ?
 

Wrestlings

Üye
Nokiadan PC Suit indir ;)
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Evet Pc Suite'den dene
 
gencturk17

gencturk17

Üye
    Konu Sahibi
nokia pc suite denedim ama olmadı oda görmüyor telefon ekranına hiçi bişi cıkmıyor bazen donanım desteklenmiyor diyor ama aynı işte olmuyor şuanda ca-53 kablosunuda denedim yine aynı anlamdım neden olmuyor dku-5 de olmuyor ama bu iki kablo arkadaşın telefonunda çok iyi çalışıyor
 
S'nek Valesi

S'nek Valesi

Üye
Hafıza kartını başka bir telefona tak onu bağla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt