nokia pc suite denedim ama olmadı oda görmüyor telefon ekranına hiçi bişi cıkmıyor bazen donanım desteklenmiyor diyor ama aynı işte olmuyor şuanda ca-53 kablosunuda denedim yine aynı anlamdım neden olmuyor dku-5 de olmuyor ama bu iki kablo arkadaşın telefonunda çok iyi çalışıyor