bilimci
Üye
-
Konu Sahibi
-
anl_tr saol güzel acıklamıssın ben 6210 navıgator u kapaklı ve guzel gorunuyo onun ıcın begndım tabı ısletım sıtemı de benım ıcın onemlı tasarımından dolayı baglı kaldım o telefona beklıyeleım bakalım arastıralım bıraz daha ama tercıgım kayar kapalı telefon almak bılmem dogru bı kararmı verıyorum.
wi-filı, N80 ,E65 ve N78 olabilirisin 3de dedign fiyat aralıklarını bulabilme imkanın var N78 daha ii tabiki 3,2carl-zeis ve transmitter özelliğide var gg de 355 3aylık cihaz kvklı varslm arkadaşlar ben wirelessli, çok sesi çıkan,kamerasının megapixeseli önemli değil 250 ile 350 tl ciwarlarında 2.el bir telefon arıyorum yardımcı olurmusunuz???
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?