Yardım c6-01 3 sorucuk

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Yardım c6-01 3 sorucuk
Kusura bakmayın konu yeri yanlış sanırım.

C6-01 de ofiste dosya yöneticisindeyken açınca ekrandan resim değişmiyor. Değişmek için resmi kapayım başka resme girmek gerekiyor. Foto albümü falan yapmak istemiyorum yardım edebilirmisiniz ?


2. şarj olurken şarj fişinin takıldığı yerde beyaz ışık yanıyor nasıl kapatırım.

3. Güç tasarruftayken şarja takmam zararlı mı ?

Şimdiden teşekkürler.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
1-ofiste tek dosya halinde acar fotograflarda kaydırarak bakabilirsin
2.o ışıgı söndüren birisini henüz görmedim forumda
3-hiçbir zararı yok
 
    Konu Sahibi
1. kaydırarak açılmıyor işte. :/
 

[ENGİN]

Üye
1'ncı sorunu anlamadım ıkıncı ışıgın yanması sarj oldugunu gosterır kapatamazsın.3 tasarruf modunda sarj etmenın zararı olmaz ama için rahat etmezse şarjdayken normal moduna al
 

^BaRoN^

Üye
dosya yöneticisinden kaydırarak açamazsın zaten.''Fotoğraflar''dan kaydırarak yaparsın demek istemiş arkadaş.
 
1 - zaten foto albümü var galeriden gir dosya yöneticiden girersen tek tek girrmen gerekir

2 - bu yapılabilir ama kimse böyle bişeye gerek duymadıgı için yapılmadı

3 - tabikide zararlı degil
 

[ENGİN]

Üye
annadan bahsediyorsun sen galiba bellede ofis yok
 
    Konu Sahibi
Evet Anna .... belleye dahalık geçmedim. 2. yada 3. güncellemede geçicem.
 

[ENGİN]

Üye
arkadaşın dediği gibi dosya yoneticiden resımlerı tek tek açmak zorundasın.resimlerı kaydırarak açmak galeriye özgü özellik
 
    Konu Sahibi
Eyw hemşerim sağol. :/
 

^BaRoN^

Üye
Belki file manager programlarında o özrllik vardır.Bak bir istersen.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...