kol@j
Üye
yaa evet süper bir uyandırma yöntemiymiş gerçektenSenin forma mesaj attığını nerden anlayacağım peki Ozana söyleyeyımde özel bir tesisat döşesin sen mesaj yazınca telefon beni dürtsün
bacım ufak ayrıntılara çok takılıyorsun... mesajı atınca bedeni kulaktan değil gönül kulağından duyacaksın... böylelikle özel techizata gerek kalmaz...
Desene hiç iyileşemeyeceksinyürü git yaa. Doktora gittim ben dediki atayı hırpalarsan düzelirsin
bacım sen dışarı sert duruyon ama gönlün geniş bir kulak mı yok...Gönül kulaklığına şeytan dadanırsa namaza kalkma diye o zaman beden-i kulağa ihtiyaç duyuyor insan
Yoo iyileşiyorum sadece sen kendine yediremiyorsunDesene hiç iyileşemeyeceksin
benim şeytanlarım fazla galibabacım sen dışarı sert duruyon ama gönlün geniş bir kulak mı yok...
yatma dan önce...
100 salavat ya da
11 ihlas ya da
7 fatiha ya da
3 kevser
bunlardan birini yap kulağının pası silinir...
kaç kere nick değiştirdim biliyormusunYalama mi oldu
komikliği bile ciddi yapın ülen...
konuyu patlatmayın...
ağzımızın tadı bozulmasın...
Hani çocuklar yapar ya;Yoo iyileşiyorum
Çok sağol çok işime yaradı.Emeğine sağlık.
Sen de mi Burcutüs
N73 te çalışır mi, emeğe saygı Allah razı olsun kurban
İndirdim telimi bozdu
Dumanlar çıkıyo telimden
Bi yardım lütfen.
Bataryayi buzlukta bellek bir iki saat, sonra çıkar tak telefona çalışır
Anlatım tamamen bana aittir, alıntı değildir, emeğe saygı
Telefona ilgilizce sözlük yükleyemiyorum. Ne yapmalıyım? Lütfen yardım edin.
Yardım plssss!!!
At telefonu çöpe en iyisi
Hani çocuklar yapar ya;
....
-Yoo, hayır...
-Yahu bir dur!
-Yoo, hayır durmayacağım.
-Sal/ak mısın sen!
-Yoo hayır akıllıyım.
-Akıllı mısın???
-Yoo hayır salağım.
-Nesin sen?
-Yoo ney değilim kavalım, çalayım da oyna.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?