Yaptığım gif nasıl olmuş?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Superfan

Superfan

Üye
    Konu Sahibi
Yaptığım gif nasıl olmuş?
Sadece fireworkstan anlarım :ehe İmza için yapmıştım bir tane.Kurallarda en fazla 150KB olması gerektiği yazıyordu.Benim yaptığım 2.2 MB idi.O yüzden kaldırdım.Sizce nasıl olmuş ? :hmmm

Ha bu arada 74 - 75 kareden oluşuyor.Hepsini ellerimle yaptım :ehe
 


Topal Pire

Topal Pire

Üye
Güzel olmuş. Dosya boyutunu biraz daha kısıtlayabilirsen çok daha iyi olur.
 
Superfan

Superfan

Üye
    Konu Sahibi
Zaten unuttum.Sen dert etme.Hem yükseklik 150'den fazla olamaz.Küçültmek için her kareyi küçültmem gerekir.Belki gif programları kolayca yapar ama neyse.Ne kadar küçülür ki? Sonuçta 70 resim.
 
Topal Pire

Topal Pire

Üye
Hoşuna giden Başka birşeyler dene.

- - - Eklendi - - -

Ayrıca ben niye dert edeyim ki
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Ben imzamdakini çok seviyorum hem yapması ya 1 ya 2 dk mı alıyor :)
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Özel bir programla mı yaptın , kendin mi yaptın? Güzel gözüküyor ama çok sade |-)

Genelde hazır gif yapan siteler var onlardan alınıyor :hmmm
 
Superfan

Superfan

Üye
    Konu Sahibi


Genelde hazır gif yapan siteler var onlardan alınıyor :hmmm

Ooo..bizimki emek :ehe Bu arada fareyi tutarken hala aynı işlemi yapıyorum.Sağ tık - Duplicate state - Resmi tümden seçiyorum - Sağ tık - Scale - Göz farkı :ehe
 
Superfan

Superfan

Üye
    Konu Sahibi
CasuS_87

CasuS_87

Üye
güzel olmuş :)
 
muxo

muxo

Üye
beyler :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt