Güzel olmuş. Dosya boyutunu biraz daha kısıtlayabilirsen çok daha iyi olur.

Fireworkste kısılmıyor![]()
Hoşuna giden Başka birşeyler dene.
- - - Eklendi - - -
Ayrıca ben niye dert edeyim ki

Yanlış anlama.Alışkanlık işte![]()
Ben imzamdakini çok seviyorum hem yapması ya 1 ya 2 dk mı alıyor![]()

Ben imzamdakini çok seviyorum hem yapması ya 1 ya 2 dk mı alıyor![]()
Tam 650x150 yapmışsın 
Özel bir programla mı yaptın , kendin mi yaptın? Güzel gözüküyor ama çok sade![]()

Genelde hazır gif yapan siteler var onlardan alınıyor![]()
Bu arada fareyi tutarken hala aynı işlemi yapıyorum.Sağ tık - Duplicate state - Resmi tümden seçiyorum - Sağ tık - Scale - Göz farkı 
Özel bir programla mı yaptın , kendin mi yaptın? Güzel gözüküyor ama çok sade
- - - Eklendi - - -
Bu arada kurallara uyan üyeTam 650x150 yapmışsın
![]()

Genelde hazır gif yapan siteler var onlardan alınıyor![]()

ne olsa daha iyi olur ki sade demişsin ya photoshop la yaptım 650*150 yi de kendim ayarladım![]()

Kendin yapmışsın![]()
çok merak ettim nick inin anlamı ne


