Yakışıklı Erkek vs Çirkin Erkek

Sponsorlu Bağlantılar

Astrosman

Astrosman

Üye
Güzel bi konu almuş mert :tşk: :)
 


'Lorelai

'Lorelai

Üye
Sıkılmadan okudum :) Gerçekten çok güzel bir konu olmuş.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim :)
 
senhor_diabo

senhor_diabo

Üye
her gün küfrettiğim olayları kısaca yaşadığım duyguları benden iyi anlatmışsın (:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
güzel bı yazı olmus
ve her cumlesıne katılıyorum gercekler
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:)
 
mrtcn307

mrtcn307

Üye
süper bir konu eline sağlık :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim :)
 
ozzytaste

ozzytaste

Üye
Aynen öyle..
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
Hiç sıkılmadan okudum..Çok da haklı bir yazı.Ama üzrime hiç alınmadım. :) Çünkü dış görünüşün önemli olmadığını hiç söylemedim..Aksine benim için en önemli faktördür.
Bazen diyorlarki iç güzellik..Ulan arkadaşlar :D ne biliyosunuz içinin güzelliğini.Hem insani duygular koşullara göre değişebiliyor.İnsanın hangi durumda ne düşünebileceğini kestirebileceğini idda eden arkadaşlara bir şey söylerdim ama ceza almak istemiyorum..
Kısacası bırakın bu işleri :D:D:D
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
kadınlar bu yüzden makyaj yapıyorlar. başkaları için degil kendileri için
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:)
 


Üst Alt