bulutsuz gece senin nokia avrupa sitesine yazdıgın mesajı gördümcok acıklıydı
![]()

Değil mi ama
Çok feci yazıyorum yaw...
bi yararı olmaz olsun yinede emeğine sağlık gururumuzsun ahaha 
cok feci yazmışsındabi yararı olmaz olsun yinede emeğine sağlık gururumuzsun ahaha
![]()
En son dedim ki:
"Bari Belle'de adam gibi planlama ve çıkış tarihi çizelgesi yapın.
Aynı hataya düşüp de milleti sinir etmeyin yine!
Her ülke için güncellemenin çıkacağı tarih aralığını içeren bir planlama yaparsanız,
hiç değilse ülkemizde ne zaman çıkacağını biliriz."
Bir de şey dedim:
"Nokia'nın planlama ve pazarlama departmanlarının, görevlerinde başarısız olduğu gayet açık."
Kovun gitsin diye ekleyecektim de, adamlara fazla yüklenmeyim dedim :P
kulagını cekseydn elop un 
Acıdın bi bakımakulagını cekseydn elop un
![]()

Elop'a işi bıraktırcam zaten bu gidişle, her yazışımda ültimatom veriyorum
Zaten normal çalışanlar yerine kendi okusa Avrupa sitesindeki mesajlarımı, ceketini alıp gitmişti şimdiye...
o yüssüz türkiyeye gelse yani durumu vahim
maxicep ailesi olarak
hava alanında karşılarız fitbolcu karşılar gibi


Böyle giderse MeeGo, Wp7 ve Symbian QT çatısı altında birleşecek uygulamalar tüm cihazlarda kullanılabilir olacak diye düşünüyorum, ne derece doğru düşünüyorum orasını bilmiyorum
