yakinda microsoft programlari symbian icin cikacak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mesut1979

Üye
    Konu Sahibi
yakinda microsoft programlari symbian icin cikacak
evet arkadaslar belle yazilimi ile microsoftun office programlari symbian icin cikacak ve önümüzdeki senede daha fazla uygulamalar cikacak.

kaynak:
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k ve pta123


erollcelik

erollcelik

Üye
Bugün aldığım eniyi haber.Hiç olmazsa dişe dokunur program ve uygulamalar çıkacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady ve n000k
_ardaa

_ardaa

Üye
Böyle giderse MeeGo, Wp7 ve Symbian QT çatısı altında birleşecek uygulamalar tüm cihazlarda kullanılabilir olacak diye düşünüyorum, ne derece doğru düşünüyorum orasını bilmiyorum
 
pta123

pta123

Üye
güzel haber gerçekten :D bize belle gelene kadar güzel programlar cıkar :) şu arayüz geçişlerine biraz efekt versinler :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Anna'nın bu hafta gelmeyeceğine dair acı haberin üstüne birkaç damla su oldu hiç değilse :S
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady ve n000k
pta123

pta123

Üye
bulutsuz gece senin nokia avrupa sitesine yazdıgın mesajı gördüm :D cok acıklıydı :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
bulutsuz gece senin nokia avrupa sitesine yazdıgın mesajı gördüm :D cok acıklıydı :D

Değil mi ama :D
Çok feci yazıyorum yaw...

Hatta dayanamadı skyee cevap yazmak zorunda kaldı bugün.
Özetle "Anna meselesini elimize yüzümüze bulaştırdık, hala uğraşıyoruz" dedi.

 
  • Beğen
Tepkiler: madx
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
cok feci yazmışsında :D bi yararı olmaz olsun yinede emeğine sağlık gururumuzsun ahaha :D

En son dedim ki:
"Bari Belle'de adam gibi planlama ve çıkış tarihi çizelgesi yapın.
Aynı hataya düşüp de milleti sinir etmeyin yine!
Her ülke için güncellemenin çıkacağı tarih aralığını içeren bir planlama yaparsanız,
hiç değilse ülkemizde ne zaman çıkacağını biliriz."

Bir de şey dedim:
"Nokia'nın planlama ve pazarlama departmanlarının, görevlerinde başarısız olduğu gayet açık."
Kovun gitsin diye ekleyecektim de, adamlara fazla yüklenmeyim dedim :P
 
  • Beğen
Tepkiler: n000k
pta123

pta123

Üye
En son dedim ki:
"Bari Belle'de adam gibi planlama ve çıkış tarihi çizelgesi yapın.
Aynı hataya düşüp de milleti sinir etmeyin yine!
Her ülke için güncellemenin çıkacağı tarih aralığını içeren bir planlama yaparsanız,
hiç değilse ülkemizde ne zaman çıkacağını biliriz."

Bir de şey dedim:
"Nokia'nın planlama ve pazarlama departmanlarının, görevlerinde başarısız olduğu gayet açık."
Kovun gitsin diye ekleyecektim de, adamlara fazla yüklenmeyim dedim :P

Acıdın bi bakıma :D kulagını cekseydn elop un :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Acıdın bi bakıma :D kulagını cekseydn elop un :D

Elop'a işi bıraktırcam zaten bu gidişle, her yazışımda ültimatom veriyorum :d:
Zaten normal çalışanlar yerine kendi okusa Avrupa sitesindeki mesajlarımı, ceketini alıp gitmişti şimdiye...
 
pta123

pta123

Üye
Elop'a işi bıraktırcam zaten bu gidişle, her yazışımda ültimatom veriyorum :d:
Zaten normal çalışanlar yerine kendi okusa Avrupa sitesindeki mesajlarımı, ceketini alıp gitmişti şimdiye...

yok kardeş yok :D o yüssüz türkiyeye gelse yani durumu vahim :D maxicep ailesi olarak :D hava alanında karşılarız fitbolcu karşılar gibi :D :ehe:aha:
 
gt22

gt22

Üye
Bakalım görelim bakalım bize ne tür faydaları dokunacak Microsoft 'un
 
SilentOne

SilentOne

Üye
anna nın fail durumundan sonra aldıqım en muhteşem haber:)
 
marsharun

marsharun

Üye
:tşk:
 
uribaju

uribaju

Üye
güzel haber belle için tabiiki belle gelince yararı olacaktır
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Resimler de benden:
 

bugli

Üye
internet explorer da gelseydi en azindan flash destekli yeni bir tarayicimiz olurdu :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
wp7 de varda ne oluyor bugli ondada flash player yok
 
Dampierre

Dampierre

Üye
Böyle giderse MeeGo, Wp7 ve Symbian QT çatısı altında birleşecek uygulamalar tüm cihazlarda kullanılabilir olacak diye düşünüyorum, ne derece doğru düşünüyorum orasını bilmiyorum

zaten Qt sayesinde ne meego'dan nede wp7'den geri kalacağız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt