XpressCut v0.15 ( Müzik Kesme Programı ) S60v5

Sponsorlu Bağlantılar

cigo68

cigo68

Üye
    Konu Sahibi
XpressCut v0.15 ( Müzik Kesme Programı ) S60v5



Herşey Maxicep Ailesi İçin ..



:heyo: TEŞEKKÜR BUTONUNU UNUTMAYALIM :heyo:
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: uyducu45, sssedat1, nbek ve 46 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler.
 

muham_32

Üye
nadir bey elinize saglık fakat programların uzantısını sisx yaparsak daha iyi olacak
 

esen63

Üye
tşk
 
nooyan

nooyan

Üye
saolasın kardesim
 
padisah_58

padisah_58

Üye
nadir bey elinize saglık fakat programların uzantısını sisx yaparsak daha iyi olacak

sis ile sisx arasında ne fark varki sisx olursa daha iyi olur diyosunuz. bu arada konuyu nadir bey açmadı
 

haydar2121

Üye
teşekkür ederin kardeş
 

agaççç

Üye
ben bu programı kendi telefonumada yükledim ama benden python run time diye bişi istiyo
 
rkap

rkap

Üye
eyvallah
 

cvitae

Üye
süper pro çok teşekkürler arkadaş yalnız çalışması için python runtime 1.9.7 ve modulepack e yi yüklemelisiniz arkadaşlar
 
SezginKeskin7

SezginKeskin7

Üye
Teşekkürler dostum sitesinden defalarca indirmeme rağmen uygulamayı açamamıştım bile bu çalıştı sağol.
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
Sağol
 
Ferzan

Ferzan

Üye
teşekkürler
 
p-siko mobile

p-siko mobile

Üye
sağol kardeş :D
 
sefket66

sefket66

Üye
emeğine sağlık cigo68 program gayet güzel görünüyor
 

escador

Üye
bravooo....
 
asigsasi

asigsasi

Üye
her şarkıyı kesemiyorum niye acaba bir sınırmı var mesela 5 dk üstü şarkılar gibi
 

savci_suat

Üye
tesekkürler
 
hackchen

hackchen

Üye
ben kesiyorum herşey iyi ama kaydet deyince kafayı yiyor niyeee e e e e
 
slmks

slmks

Üye
hosuma gitmedi.
 


Üst Alt