Xperience Resurrection Final!! [5800 RM-356 v60.0.003]

Sponsorlu Bağlantılar

asilkomando26

asilkomando26

Üye
mesajlardaki eposta kutusunu çıkartabilirsen furkan kardeşim birde alfasayısal mesaj ekranı ok tuşu hala yukarıdamı yoksa ortada mı
 


Pesimistt5

Pesimistt5

Üye
Dosyaların içinden "rofs3.fpsx" adlı dosya çıkmadı olması gerekir miydi?

İyi Forumlar!
 

miyelin

Üye
ev ekranında saat flan profil vs hiç gözükmüyor napacaz ya.
 

berkeren23

Üye
ellerine sağlık kardeşim dört gözle bekliyordum bunun gelmesinı ellerine sağlık:):) bu 602mhz göstermelik mı yoksa gerçekten o kadar çıkıyor mu ?
 

Symbian Modder

Üye
    Konu Sahibi
mesajlardaki eposta kutusunu çıkartabilirsen furkan kardeşim birde alfasayısal mesaj ekranı ok tuşu hala yukarıdamı yoksa ortada mı

alfasayısal ok tuşu aşağıda :D posta kutusunu da çıkarırırz :D

Dosyaların içinden "rofs3.fpsx" adlı dosya çıkmadı olması gerekir miydi?

İyi Forumlar!

core edit yazılımlarda rofs3 çıkmaz.

ev ekranında saat flan profil vs hiç gözükmüyor napacaz ya.

ev ekranı temasını değiştirin :)

----------Eklendi @ 09:21:57 ---------- Yazıldı @ 09:21:36 ----------

ellerine sağlık kardeşim dört gözle bekliyordum bunun gelmesinı ellerine sağlık:):) bu 602mhz göstermelik mı yoksa gerçekten o kadar çıkıyor mu ?

hafif bi hızlanma söz konusu ama daha çok göstermelik [hal.dll]
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
çok teşekkürler en kısa zamanda deneyecem cfw yi :oke:
 

berkeren23

Üye
anladım :) tekrardan ellerine sağlık su an mobilden giriyorum bilgisayarı açtığımda simple belleden dönüyorum :)
 

Symbian Modder

Üye
    Konu Sahibi
umarım beğenirsin :) ayrıca daha bu beta,finalde çok güzel şeyler olacak :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sublieutenant

berkeren23

Üye
seninkilerin hepsini beğendim bi tek speed pek beğenmemistim o da müzik güncellemesi olmuyor diye :) o zamanlar rofs parçalama işinide bilmiyordum :) sarki sözlerini yazin müziklerin içine gömmüştüm onlar gözükmüyor diye üzüluyordum hatta sırf onun için cfw değiştirdim :) final ne zaman çıkar
 

Symbian Modder

Üye
    Konu Sahibi
daha tarih belli değil.betayı da sizler test edip ne gibi sorunları var söyleyin diye çıkardım.böylelikle hataları daha kolay giderilir :)
 

berkeren23

Üye
tamam sorun varsa yazarız:) şu tuş takımı ışığınıda kapar mısın? veya dosyası varsa sende ver ben kapatırım
 
hlldll

hlldll

Üye
Evet ya şu kırmızı beyaz yesil tuşlar akşam kapansa ışık vermese iyi olur
 

berkeren23

Üye
bende vardı dosyası ama sildim bi daha bulamadım :S
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Uzuun uğraş ve çabaların için Çoook Teşekkürler , çok güzel gözüküyor ama betalıktan çıkmasını bekleyecem galiba.. Daha simple belle'den bıkmadım yahu :ehe


Işıkları kapatmak için,
(Zaten yazılım içinde var yaa, daha ne istiyorsunuz ki? alın mutlu olun) ekteki arşiv içindeki dosyayı C:/patches klasörüne atın ve Rom Patcher'dan çalıştırın...
:oke:
 

Ekli dosyalar

berkeren23

Üye
media barda düzgün olarak sadece sensor ve bluetooth çalışıyor.

----------Eklendi @ 11:24:03 ---------- Yazıldı @ 11:23:20 ----------

Uzuun uğraş ve çabaların için Çoook Teşekkürler , çok güzel gözüküyor ama betalıktan çıkmasını bekleyecem galiba.. Daha simple belle'den bıkmadım yahu :ehe


Işıkları kapatmak için, ekteki arşiv içindeki dosyayı
C:/patches klasörüne atın ve Rom Patcher'dan çalıştırın...
Video izlemeye devam edebilirsiniz :oke:

Çok sağol :)
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Rom patcher'dan patch 1...4 arasını çalıştır, mediabar da düzelir ozaman :oke:
Arkadaş zaten çalıştırılması zorunlu olarak yazmış girişte..:oke:


Ama bu patchlerin çalıştırılması olmamış yaa, ilgili modlardan bulamadın mı sorunları düzeltsin?
 

berkeren23

Üye
senin verdiğinde işe yaramadı :( hız konusunda bi sıkıntı yok asphalt oynanabiliyor ama yapabiliyorsan daha hızlı yap mesela qtyle phytonu dışarıdan ver onlara baya bi ram kaplıyor test etmiştim ben

----------Eklendi @ 11:42:16 ---------- Yazıldı @ 11:41:17 ----------

dediğinin hepsini yaptım patch 1ile 4arasını aktif ettim ama yine olmadı:(
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
ben rom patcherdan çalıştırdığımda hemen ışıklar kapanmıyor ama,
tuşları kilitleyip tekrar açıyorum ozaman tuş ışıkları yanmıyor :oke:
Birde böyle dene bakalım..
 

berkeren23

Üye
denedim olmadı.s ya onunla ilgili mod var rofs içine atınca ise yarıyor ama yanlışlıkla sildim onu bi daha bulamadım.s
 

berkeren23

Üye
medya bar çalışmaya başladı tamam :)
 


Üst Alt