mesajlardaki eposta kutusunu çıkartabilirsen furkan kardeşim birde alfasayısal mesaj ekranı ok tuşu hala yukarıdamı yoksa ortada mı
posta kutusunu da çıkarırırz 
Dosyaların içinden "rofs3.fpsx" adlı dosya çıkmadı olması gerekir miydi?
İyi Forumlar!
ev ekranında saat flan profil vs hiç gözükmüyor napacaz ya.

ellerine sağlık kardeşim dört gözle bekliyordum bunun gelmesinı ellerine sağlıkbu 602mhz göstermelik mı yoksa gerçekten o kadar çıkıyor mu ?


Uzuun uğraş ve çabaların için Çoook Teşekkürler , çok güzel gözüküyor ama betalıktan çıkmasını bekleyecem galiba.. Daha simple belle'den bıkmadım yahu
Işıkları kapatmak için, ekteki arşiv içindeki dosyayı C:/patches klasörüne atın ve Rom Patcher'dan çalıştırın...
Video izlemeye devam edebilirsiniz![]()

hız konusunda bi sıkıntı yok asphalt oynanabiliyor ama yapabiliyorsan daha hızlı yap mesela qtyle phytonu dışarıdan ver onlara baya bi ram kaplıyor test etmiştim ben
