blackpearlguney
Üye
3. parti uygulamalar ne güne duruyor ki ? Hem de telefonların sunduğundan daha fazlasını sunarken ? S4'te de azımsanamayacak sayıda mod var.
3. parti uygulamalara ne gerek var ki. telefonun her açığını onlarla kapatmak mantıklı gelmiyor telefon seçim aşamasında. elbette ki var ama yinede mod olayında z ye yaklaşmaz.

