Xperia z mi htc one mi

Sponsorlu Bağlantılar

enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi


yerine göre vallaha,videodan doğruda pek birşey söylemek zor

titreşimi açarsan sanırım :evet: :ehe onu pek dert etme ama bence sen yinede hTC One'ı bekle bence daha iyi olacak...
neden one sence
 


xxxmdexxx

Üye
Bence Xperia-Z, çünkü iki cihazında donanımı birbirinden çokta üstün değil yaklaşık aynı gibiler. Fakat sony biraz daha dayanıklı duruyor, dışa açılan jackların kapaklarını kapalı tuttuktan sonra HTC den daha uzun ömürlü olur gibi. Elektronik cihazların geneli su,nem,toz, düşme ve çarpma gibi sebeplerden bozuluyor ancak Sony Xperia Z bunların hepsinin üstesinden gelebilecek bir kasaya sahip.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Bence Xperia-Z, çünkü iki cihazında donanımı birbirinden çokta üstün değil yaklaşık aynı gibiler. Fakat sony biraz daha dayanıklı duruyor, dışa açılan jackların kapaklarını kapalı tuttuktan sonra HTC den daha uzun ömürlü olur gibi. Elektronik cihazların geneli su,nem,toz, düşme ve çarpma gibi sebeplerden bozuluyor ancak Sony Xperia Z bunların hepsinin üstesinden gelebilecek bir kasaya sahip.

xperia z nin arkasının tamamen 4s gibi cam olduğunu unutmamak gerekir :hmmm


- - - Eklendi - - -


Beats Audio ve daha uzun güncelleme desteği
 
arizalidoktor

arizalidoktor

Üye
sony yetkilileri z nin uzun bir sure guncelleme alacagi konusunda soz vermis. Guncelleme sikintisi cekilmeyecekmis. Sozunu tutarsa bravo derim.
 
astamanana

astamanana

Üye
arkadaslar ben sony xperia z'yi 1 haftadir kullaniyorum..telefon cok seri.suya dayanikli olmasi cok ilginc bi ozellik.havuzda video cektim harika goruntu verdi.kasasinin ne kaplama oldugunu anlamadim cam sanirim.ama çok şık görünüyor.telefonu stamina moduna alinca resmen buz tutuyor.saatlerce kalsa %1 ya iner ya inmez..ama muzik dinlemeyi sevenler kesinlikle almasin cunku hoparlorun onu su gecirmemesi icin korunmus ve bu sesi düsürmüs dogal olarak
 
comando_legend

comando_legend

Üye
Telefon kasasını alüminyum yap düşünce yamulsun daha çabuk çizilsin.Xperia Z alüminyum olsaydı almazdım.
 
astamanana

astamanana

Üye
daha bugun hastanede gogus hizamdan asagi dusurdum xperia z'yi. oyle bi ses geldi ki telefona bise olmayacagi oradan belli ya :)) cizik bile yok
 
avcitalip

avcitalip

Üye
daha bugun hastanede gogus hizamdan asagi dusurdum xperia z'yi. oyle bi ses geldi ki telefona bise olmayacagi oradan belli ya :)) cizik bile yok

Z'ye neden birşey olmadığını söyleyeyim,su geçirmez saatler,telefonlar v.s belli bir basınca dayanacak şekilde üretilir mesela xperia z de de aynı şey geçerli

benim casio kol saatim var altında 10bar yazıyor yani bu demek ki 10 bar basınca dayanıklı,sağlam şekilde çok fazla yere düşürdüm yaklaşık 4 yıldan beri kullanıyorum 2.pili :) memnunum xperia z'de belli bir basınca dayanıklıdır ve bu basınca ulaşılmadığı sürece pek zarar görmez :oke:


- - - Eklendi - - -

sony yetkilileri z nin uzun bir sure guncelleme alacagi konusunda soz vermis. Guncelleme sikintisi cekilmeyecekmis. Sozunu tutarsa bravo derim.

bence tutamayacak :evet:
 

andacafs

Üye
Bence Xperia-Z, çünkü iki cihazında donanımı birbirinden çokta üstün değil yaklaşık aynı gibiler. Fakat sony biraz daha dayanıklı duruyor, dışa açılan jackların kapaklarını kapalı tuttuktan sonra HTC den daha uzun ömürlü olur gibi. Elektronik cihazların geneli su,nem,toz, düşme ve çarpma gibi sebeplerden bozuluyor ancak Sony Xperia Z bunların hepsinin üstesinden gelebilecek bir kasaya sahip.

İşlemci farkı bile yeter bi kere daha ne farkı bekliyorsun anlamış değilim. Aradaki GHz farkı ile değerlendirmeyin işlemcileri mimari olarak s4 pro ile s600 arasında bayağı fark var.

Ayrıca ekran tft ekran olması ayrı bir kötü yanı xperia z nin
 
saruman_me

saruman_me

Üye
ben yeni aldım htc one yi gerçekten çok güzel cihaz elde kavraması olsun sağlamlık hisiyati olsun muhteşem ses konusu zaten herkes bilir çift hoperlör le kendini aşmış baslar bariz net duyuluyor ama eksileride var 1080p çözünürlük le oyun oynamak güzel ama çok kasılıyor buda sanırım gpu sunun yetersiz olmasından kaynaklanıyor ama alan kişiyi asla pişman etmez ved ekeşke diceğini sanmam taş gibi tlf..
 
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
Arkadas al One'i bitsin kesinlikle z'ye gore birsuru artisi var
 
burakburak1987

burakburak1987

Üye
kesinlikle htc one ikisinide inceledim siğer rakiplerine fark atıyor herşeyiyle...
 

blackpearlguney

Üye
arkadaşlar 3 telefonda iyi. günlerdir durmadan araştırdım vardığım sonuçlar şu şekilde:
şarj
1. htc one
2. x peria z
3. s4

malzeme kalitesi
1.htc one
2.xperia z
3. s4

kamera:

1.xperia z
2. s4
3 htc one

donanım ve işlemci

1.s4
2.htc one
3. xperia z

arayüz ve stabilizasyon

1. htc one
2. s4
3. xperia z

ekran kalitesi

1.s4
2. htc one
3. xperia z

güncelleme desteği
1. s4
2. xperia z
3. htc one

genel olarak arkadaşlar.. htc one çok iyi ve sağlam bir kasaya sahip. oval arka kapağı el için çok ergonomik ve kullanışlı hatta en kenarında incelik 4 mm ye kadar düşüyor. sense arayüzü çok kullanışlı ve kişiselleştirilebilir. kamerası 4 mp ancak lens kalitesi çok yüksek ters ışıkta ve düşük ışıkta iyi performans veriyor. eksik tarafı yok gibi neydeyse ama ekran kilidi tuşu telefonun yukarısında bu da çok kullanışlı değil. ayrıca işlemcisi s4 ün gerisinde kalıyor ama pek bir fark yok aralarında. xperia z one ın bu konuda çok gerisinde. ses kalitesine diyecek birşey yok zaten. xperia z kamera açısından çok iyi ancak eksikleri olan bir telefon. örneğin ekranının tft olması dar açıdan ekranın görüntü kalitesini düşürüyor. ayrıca çok ısınan bir işlemcisi var telefon çok ısınıyor. ve ses çıkışı diğer modellere göre oldukça zayıf. s4 donanımsal olarak iki cihazın çok önünde ama onunda birkaç eksiği var. çok özelliği var ama emin olun kullanmayacaksınız. touch wiz arayüzü ana ekranda takılmalar yaşatabiliyor. yani samsung s2 ve s3 te olan arayüz takılması ve rehbere geç girme konusunda pek yol katetmemiş. geçişler en kuvvetli donanıma sahip olmasına rağmen s4 te diğer iki modele göre iyi değil.
sonuç olarak ben yarın htc one alacağım. beni korkutan tek durum htc nin güncelleme desteği konusundaki düşük performansı
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kamera da s4 , xperia z den çok daha iyi kardeşim
 
ANIL

ANIL

Admin
Şarj konusunda aralarında en iyi S4. Yapılan testlerde doğrular nitelikte :oke:
 

blackpearlguney

Üye
Kamera da s4 , xperia z den çok daha iyi kardeşim

kardeşim bu konuda detaylı birçok inceleme video su izledim. xperia nın kamerası daha iyi diyebilirim. çünkü çok efekt var ve kamera konusunda sony çok tecrübeli. eğer gece çekimine önem veriyorsan bu konuda xperia z vasat ama genel olarak sözümün arkasındayım. çünkü z de çok çekim modu ve çok efekt var.
 
Türe

Türe

Üye
Mod ve efekt kaliteyi göstermez. S4 şu anda piyasadaki en iyi kameraya sahip ios ve androidli cihazlar icinde
 

blackpearlguney

Üye
Şarj konusunda aralarında en iyi S4. Yapılan testlerde doğrular nitelikte :oke:

bu konuda testlere pek güvenemiyorum ya :-) ya xperia z stamina moduyla s4 ün önünde. stamina mod açıkken cebinde xperia z 5 saat durduğunda sadece yüzde 2 şarj gidiyor. htc nin testlerde kötü görünmesinin sebebi bataryasının 100 Ma daha düşük olması. ama ara-yüz o kadar yuksek stabiliizasyona sahip ki sense arayüzü bu dengesi ileçok ileride. s4, 4+4 işlemciye sahip eğer yüksek performanslı kullanmaya başlarsanız s4 bataryayı emiyor. bu bilimsel bi açıklama değil ama evde htc one ile s4 var. kardeşimin s4 var. ikimizin gözlemi htc nin batarya performansının daha iyi olduğu yönünde. ama yinede testin linkini atarsan incelemek isterim

- - - Eklendi - - -

Mod ve efekt kaliteyi göstermez. S4 şu anda piyasadaki en iyi kameraya sahip ios ve androidli cihazlar icinde

bu konuda hem fikir değilim seninle kardeşim. çünkü çok büyük farkların olmadığı kameraları arasında bazıları netliği bazıları çekim modlarının fazlalığını tercih ediliyor. benim şahsi tercihim o kadar büyük bir fark yokken kamera kalitesinde modların fazlalığı bence önemli. sony kaliteli bir yarı pro fotoğtaf makinesine koyduğu tüm modları z ye koymuş. şahsen bu beni etkiledi. ama senin için mod önemli değilse s4 kamerasını seçmekte haklsın
 
Türe

Türe

Üye
3. parti uygulamalar ne güne duruyor ki ? Hem de telefonların sunduğundan daha fazlasını sunarken ? S4'te de azımsanamayacak sayıda mod var.
 


Üst Alt