xperia z KitKat gelmeyecek mi?

Sponsorlu Bağlantılar

roodrjqes06

Üye
    Konu Sahibi
xperia z KitKat gelmeyecek mi?
Xperia z lere KitKat gelmeyecek mi arkadaşlar ayın kaçı oldu.
 


ishak388

ishak388

Üye
en geç ağustosda gelecek diye biliyorum
 

roodrjqes06

Üye
    Konu Sahibi
mayısta dağıtılmaya başlandı ama mayıs bitecek.
 

roodrjqes06

Üye
    Konu Sahibi
burda mayıs 5 diyor ama diğer ülkeler için mi acaba
 
ishak388

ishak388

Üye
benim verdiğim tarihler tahmini en geç süreler
 
anil585

anil585

Üye
Bu ay içinde gelecek.Sony nin sitesinde öyle yazıyor.Ayın son günlerinde gelir büyük ihtimalle.4.3 içinde bu kadar bekletmişlerdi.
 
Invoke

Invoke

Üye
Gelecek. Yakında gelir.

Ne ağustosu? O kadar sürmez.
 
forcerecon

forcerecon

Üye
Bu ay dağıtılmaya başladı haziran başında gelir 4.3'te olduğu gibi.
 


Üst Alt