xperia x8 android 2.3.5 veya üzeri rom yükleme (yardım)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
blastx

blastx

Üye
    Konu Sahibi
xperia x8 android 2.3.5 veya üzeri rom yükleme (yardım)
iyi akşamlar arkadaşlar elimde x8 model telefon var 2.2 sürümü yüklü ben 2.3.5 veya 4.0.3 yüklemek istiyorum fakat çözemediğim birkaç şey var
1 - karnel nasıl yüklenir ? ve yannış karnel yüklemesi yapılırsa ne olur
2- bootloader ne için gereklidir ve nasıl kullanılır
3- flashtool neden gerekli ve nasıl kullanılır nette bazıları flashtoll kulananlar android 2.3.4 ten aşağı sürüm kesinlikle yüklemesin aksi halde batarya çipinde sonrun oluyor anakart değişmeden çözülmüyor diyor aslı var mı ?
ve lütfen forumda android 2.3.5 yükleyen varsa detaylı anlatım veya video rica ediyorum
teşekkürler
 


serif55

serif55

Üye
1. Kernel pc aracılığıyla ADB/Fastboot komutuyla yüklenir, yanlış kernel yüklemesi sorun oluşturmaz yeni ve düzgün kernel yüklenip sorun hallolur

2. Bootloader cihaza profesyonel erişim olmaması için gereklidir, kernel i bootloader i açtıktan sonra yükleyebiliyorsunuz zaten

3. Flashtoll yukarıda açıkladığım iki işlemide tek bir program üzerinden yapmana yarar

X8 hakkında detaylı bilgiye sahip olmadığımdan bu kadar yazabiliyorum k. bakma kardeşim
 
blastx

blastx

Üye
    Konu Sahibi
1. Kernel pc aracılığıyla ADB/Fastboot komutuyla yüklenir, yanlış kernel yüklemesi sorun oluşturmaz yeni ve düzgün kernel yüklenip sorun hallolur

2. Bootloader cihaza profesyonel erişim olmaması için gereklidir, kernel i bootloader i açtıktan sonra yükleyebiliyorsunuz zaten

3. Flashtoll yukarıda açıkladığım iki işlemide tek bir program üzerinden yapmana yarar

X8 hakkında detaylı bilgiye sahip olmadığımdan bu kadar yazabiliyorum k. bakma kardeşim

vakit ayırdığınız için teşekkürler

- - - Eklendi - - -

1. Kernel pc aracılığıyla ADB/Fastboot komutuyla yüklenir, yanlış kernel yüklemesi sorun oluşturmaz yeni ve düzgün kernel yüklenip sorun hallolur

2. Bootloader cihaza profesyonel erişim olmaması için gereklidir, kernel i bootloader i açtıktan sonra yükleyebiliyorsunuz zaten

3. Flashtoll yukarıda açıkladığım iki işlemide tek bir program üzerinden yapmana yarar

X8 hakkında detaylı bilgiye sahip olmadığımdan bu kadar yazabiliyorum k. bakma kardeşim

vakit ayırdığınız için teşekkürler
 
serif55

serif55

Üye
Rica ederim Xperia larda takıldığın bi yer olursa sorabilirsiniz ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt