Xperia s ime flashtool yaptım cihaz açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

eray180

Üye
    Konu Sahibi
Xperia s ime flashtool yaptım cihaz açılmıyor
merhaba ben xperia s ime flashtool yaptım herşey doğru gözüküyordu. %1 oldu ve sonra hata verdi bende usb den çıkardım ama şimdi telefonum açılmıyor.sony yazısı çıkıp tekrar başa dönüyor yani işlemi sürekli tekrarlıyor.bende pc companion la onar yaptım ama bü sefer de cihazınıza uygun yazılım bulunamamaktır yazıyor lüften acil yardım.......
 


Üst Alt