MasteLaa
Üye
Konuyu hortlatmışsınKardeş bu söz bana değil ama dayanamadım. Bir defa N8 ilk çıktığında 1200 TL civarıydı, şimdi 950 - 1000 TL arasında ve değerini 15 kaybetmiş. Neo V ise ilk çıktığında 1300 TL'lerden bugün 650 TL'ye düşerek %50 değer kaybetmiş. Nokia telefon değerini en çok koruyan telefon bir. Beğenmediğin N8'in kamerası neo V' den 4-5 kat daha kaliteli çekim yapıyor ve flash desteği var, 12Mp. Şarjı daha uzun gidiyor. Tek eksiği Fandroid işletim sistemi olmaması, o da sizin gibilere göre böyle bir eksik var. Haricinde Neo V ile N8'i kıyaz bile etmem. Neo V gitsin kendisine Nokia C5'i kıyaslasın.







