Xperia Neo V almalı mıyım ?

Sponsorlu Bağlantılar

MasteLaa

MasteLaa

Üye
Kardeş bu söz bana değil ama dayanamadım. Bir defa N8 ilk çıktığında 1200 TL civarıydı, şimdi 950 - 1000 TL arasında ve değerini 15 kaybetmiş. Neo V ise ilk çıktığında 1300 TL'lerden bugün 650 TL'ye düşerek %50 değer kaybetmiş. Nokia telefon değerini en çok koruyan telefon bir. Beğenmediğin N8'in kamerası neo V' den 4-5 kat daha kaliteli çekim yapıyor ve flash desteği var, 12Mp. Şarjı daha uzun gidiyor. Tek eksiği Fandroid işletim sistemi olmaması, o da sizin gibilere göre böyle bir eksik var. Haricinde Neo V ile N8'i kıyaz bile etmem. Neo V gitsin kendisine Nokia C5'i kıyaslasın.
Konuyu hortlatmışsın :hmmm
 


max_23

max_23

Üye
sony ericson xperia neo v ile sony xperia u arasında kararsızım sizce hangisi neden alınır yardımcı olursanız sevinirim
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Konu hort :D
 
muqiwara

muqiwara

Üye
Bence aLmalısın güzel bi telefon
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Kardeş bu söz bana değil ama dayanamadım. Bir defa N8 ilk çıktığında 1200 TL civarıydı, şimdi 950 - 1000 TL arasında ve değerini 15 kaybetmiş. Neo V ise ilk çıktığında 1300 TL'lerden bugün 650 TL'ye düşerek %50 değer kaybetmiş. Nokia telefon değerini en çok koruyan telefon bir. Beğenmediğin N8'in kamerası neo V' den 4-5 kat daha kaliteli çekim yapıyor ve flash desteği var, 12Mp. Şarjı daha uzun gidiyor. Tek eksiği Fandroid işletim sistemi olmaması, o da sizin gibilere göre böyle bir eksik var. Haricinde Neo V ile N8'i kıyaz bile etmem. Neo V gitsin kendisine Nokia C5'i kıyaslasın.

Bir Nokia Fanının Dramı Ahahah :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sedatsedat, ~N.A.W.Y~ ve MasteLaa
elmas14

elmas14

Üye
Kardeş bu söz bana değil ama dayanamadım. Bir defa N8 ilk çıktığında 1200 TL civarıydı, şimdi 950 - 1000 TL arasında ve değerini 15 kaybetmiş. Neo V ise ilk çıktığında 1300 TL'lerden bugün 650 TL'ye düşerek %50 değer kaybetmiş. Nokia telefon değerini en çok koruyan telefon bir. Beğenmediğin N8'in kamerası neo V' den 4-5 kat daha kaliteli çekim yapıyor ve flash desteği var, 12Mp. Şarjı daha uzun gidiyor. Tek eksiği Fandroid işletim sistemi olmaması, o da sizin gibilere göre böyle bir eksik var. Haricinde Neo V ile N8'i kıyaz bile etmem. Neo V gitsin kendisine Nokia C5'i kıyaslasın.
Yıl olmuş 2012 hala nokia'yı savunanlar var , Devir Gelişme devridir , Android gibi sürekli gelişen bir sisteme sahip olamayan telefon almak parayı direk çöpe atmak gibi birşey , kameraya değinmişşin 5mp'e göre gayet güzel resimler çekiyorum , bunun için birçok kaliteli uygulama var , Şarj konusunda belki haklı olabilirsin , fakat nokia'da yapılacak şeyler sınırlı diye düşünüyorum , ama android'in bir sonu yok , ve bu neo v'de açamadığım çalıştıramadığım hiçbirşey olmadı , tek sorun 8gb hafıza kartımın bana yetmemesi :D , daha yüklenecek çok şey var fakat yer yok ... telefon kapanma konusuna gelince , android telefonu kullanmayı bilen vatandaş zaten telefonu doruklarına kadar zorlayıp sistem aşırtması yaparak telefonun yeniden başlasını sağlamaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: sedatsedat
O-Xan

O-Xan

Üye
30 dakikalık bir konuşmada baş ağrısı yapıyor olayı beni tereddütte bıraktı. Bu doğru mu? Çünkü bu ciddi bir problem.
 

yakamozkurdu

Üye
Yıl olmuş 2012 hala nokia'yı savunanlar var , Devir Gelişme devridir , Android gibi sürekli gelişen bir sisteme sahip olamayan telefon almak parayı direk çöpe atmak gibi birşey , kameraya değinmişşin 5mp'e göre gayet güzel resimler çekiyorum , bunun için birçok kaliteli uygulama var , Şarj konusunda belki haklı olabilirsin , fakat nokia'da yapılacak şeyler sınırlı diye düşünüyorum , ama android'in bir sonu yok , ve bu neo v'de açamadığım çalıştıramadığım hiçbirşey olmadı , tek sorun 8gb hafıza kartımın bana yetmemesi :D , daha yüklenecek çok şey var fakat yer yok ... telefon kapanma konusuna gelince , android telefonu kullanmayı bilen vatandaş zaten telefonu doruklarına kadar zorlayıp sistem aşırtması yaparak telefonun yeniden başlasını sağlamaz.
Zaten piyasa fiyatından belli Neo V ile N8'in. Android işletim sistemine lafım yok, ama telefon şarj problemi halledilmediği için android'in tam oturduğu söylenemez. Ben gün ortasında şarjımın biteceği bir telefon veya sistemde yokum. Android'in flash desteği dışında da bir fazlalığı yok. Pusula desen nokia'da var, oyun desen en son oyunlar zaten var, chat, görüntülü chat, hepsi nokia'da da var.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Zaten piyasa fiyatından belli Neo V ile N8'in. Android işletim sistemine lafım yok, ama telefon şarj problemi halledilmediği için android'in tam oturduğu söylenemez. Ben gün ortasında şarjımın biteceği bir telefon veya sistemde yokum. Android'in flash desteği dışında da bir fazlalığı yok. Pusula desen nokia'da var, oyun desen en son oyunlar zaten var, chat, görüntülü chat, hepsi nokia'da da var.

En son oyunlar nokiada var mı ?
Oldu biz Kalkalım o zaman.
 
futbol123

futbol123

Üye
Zaten piyasa fiyatından belli Neo V ile N8'in. Android işletim sistemine lafım yok, ama telefon şarj problemi halledilmediği için android'in tam oturduğu söylenemez. Ben gün ortasında şarjımın biteceği bir telefon veya sistemde yokum. Android'in flash desteği dışında da bir fazlalığı yok. Pusula desen nokia'da var, oyun desen en son oyunlar zaten var, chat, görüntülü chat, hepsi nokia'da da var.
:d::d: En son oyunlar nokiada:muha:
 
TheCower

TheCower

Üye
Ya valla hiç kusura bakmayın. Aldım elime n8i bu ne len dedim tam takoz. Bir tek 12mp kamerası var o kadar. Symbian kadar içi boş bir sistem görmedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: sedatsedat

yakamozkurdu

Üye
Tehlike ";5139942][COLOR=DarkRed][SIZE=3] :d::d: En son oyunlar nokiada:muha:[/SIZE][/COLOR][/QUOTE] Esas ben gülüyorum. Profilinde telefonun Galaxy Nexus görünüyor. Kimbilir o telefona zamanında 1700 TL civarında para verdiydin de bugün 1100 TL'lere kadar gelmiş. Ben 3 yıl önce aldığımda 725TL idi C7'm şimdi 750TL civarında. Kimin telefonlarının ne olduğu ortada. Konu neo V dağıtmayayım' Alıntı:
- - - Eklendi - - -[/COLOR]


Yeni çıkmış son model HTC One X'ine elbet lafımız yok. Oyun konusunda zaten 1 numara olduğu açık. Yorumum neo V için.
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
f/p konusunda çok iyi bende bir zamanlar almayı düşündüm fakat almadım malum SAR Değeri... 1.65 bu çok tehlikeli bana göre..
 
futbol123

futbol123

Üye
Esas ben gülüyorum. Profilinde telefonun Galaxy Nexus görünüyor. Kimbilir o telefona zamanında 1700 TL civarında para verdiydin de bugün 1100 TL'lere kadar gelmiş. Ben 3 yıl önce aldığımda 725TL idi C7'm şimdi 750TL civarında. Kimin telefonlarının ne olduğu ortada. Konu neo V dağıtmayayım, aynı şeyleri neoV içinde yazdım.

- - - Eklendi - - -



Yeni çıkmış son model HTC One X'ine elbet lafımız yok. Oyun konusunda zaten 1 numara olduğu açık. Yorumum neo V için.
Ben 600tl ye aldım kardeşim yurtdışından ;) bir telefona okadar para vermem ;)+ olarak 1300tl nexus resmi garantili Ayrıca sıfırına kimse okadar para vermiyor c7 ye.Nexusta oynuyamadığım oyun yok bu arada :)
 


Üst Alt