Xperia Neo İçin Kılıf Arıyorum!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Neo İçin Kılıf Arıyorum!
Selamlar telefonu alalı 2 hafta oldu ve telefonun tasarımı itibarıyla ışık tuttuğumuzda kasanın özellikle arka tarafında hatırı sayılır ama bir o kadarda rahatsız etmeyecek düzeyde kılcal çiziklere rastladım. Ben buna yeni telefon sendromu diyorum ve açıkcası beni bir anlık rahatsız etti. Uykularım bölünecek gibi oluyor :D Bunun üzerine dolaştım Eskişehir'de ki bütün telefoncuları uygun hiç bir kalıp bulamadım. Bana hep bu çekmeli kılıflardan tavsiye ediyorlar o yüzden -bilmem anlatabildim mi ama en iyi böyle açıklanabilir sanırım :) - siz ne dersiniz bu konuda? Önerileriniz nelerdir. Veya Neo kullanıcılarında şöyle bayağı uzun bir süre kullanıcı olan arkadaşlar varsa ileride bu kılcal çizikler ne derecede rahatsız eder önerir misiniz? Şimdiden çok teşekkür ederim ilginiz için iyi forumlar:)
 


SilenTMan3437

SilenTMan3437

Üye
Hocam, Derdini anlıyorum:) Sanırım Seninkide parlak mavı :) sakın cekmelı kılıf alma ılk zamanlarda oluşmasada ilerleyen zamanlar içinde telefonun dısında parlak alanlarda surtunmeden dolayı renkte solmalar meydana gelıyor takıntılıysan ısın zor. ya tam korumalı jpg stickerlar var ama tuzlu onlarla alakalı lınk bulamadım alternatıfler asagıda var.











He bide hocam;
Turkcel tımlerdede var genelde bu tarz seyler ınternetten ugrasmadım bende gıdıp aldım 49 Tl etiket fıyatı vardı 25 tl verdım aldım kopara bildiğine yanı:) kıloyla alıyorlar sonucta :)
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
Tavsiyelerin çok iyi usta. Ama nerden anladın telefonun mavi olduğunu anlayamadım :D açıkçası ben internetten pek alışveriş yapmam o yüzden ayaklarımız patlayana kadar gezineceğiz sanırım :) peki kılıf kullanmazsam ilerde durum rahatsız edici bir hal alır mı?
 
enes-1907

enes-1907

Üye
Tavsiyelerin çok iyi usta. Ama nerden anladın telefonun mavi olduğunu anlayamadım :D açıkçası ben internetten pek alışveriş yapmam o yüzden ayaklarımız patlayana kadar gezineceğiz sanırım :) peki kılıf kullanmazsam ilerde durum rahatsız edici bir hal alır mı?
arkadaşın dediğin kılıflar güzel ama o kılıfı sakın delikli alma ben çok sorun yaşadım acayip toz topluyo o delikler hergün silmen lazım telefonu her gün silmezsen acayip işliyo toz kupkuru oluyo telefonun üzerinde sakın delikli alma alıyosan aynısının kapalısını al hava almaz ama telefonla uzun süreli iş yapacağın zaman oyun,internet vs. o zaman kılıfı çıkarki telefon ısındığında kılıfı kapağa iz yapmasın ve bu arada eğer telefon ısındığında kapağı çıkarmassan bnm gibi yeni kapak alırsın sırf ufak bi leke yüzünden uykularım kaçtı bnde takıntılıyım yeni kapak aldım bu kapak tamamen çizilsin yenisini takacam he bu arada yeni kapağın fiyatı orjinal teleserviste 15 tl ucuz kendi teknik servisinde o yüzden de kapağı fazla kafaya takma çok çok 15 tl ye yenisini alırsın
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
Ben adanayi dolaştım kılıf ıcın bulamadım Gittim gitti gidiyordan aldim hem ucuz hem kaliteli :good:
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
sizce kılcal cizikler ileride telefonumun görünümünü olumsuz şekilde etkiler mi?
 
SilenTMan3437

SilenTMan3437

Üye
sizce kılcal cizikler ileride telefonumun görünümünü olumsuz şekilde etkiler mi?

Kişiden kişiye değişecek bır durum bu kımısı vurdum duymazdır kımısı özenle temızler tutar, Bana göre beya sorun cıkartır ozellıkle gunes altında cızıkler daha cok göze batıyor:)

Genelde bu renkte daha cok sıkıntılar oluyor + esnetık olrak daha etkıleyıcı bır renk:)

Evet Enes-1907'nin dediği delikli kapaklarda sureklı kullanımda delıklerde olusan lekelere renk solmalarına neden oluyor:) yazmayı unutmuşum.


- - - Eklendi - - -

arkadaşın dediğin kılıflar güzel ama o kılıfı sakın delikli alma ben çok sorun yaşadım acayip toz topluyo o delikler hergün silmen lazım telefonu her gün silmezsen acayip işliyo toz kupkuru oluyo telefonun üzerinde sakın delikli alma alıyosan aynısının kapalısını al hava almaz ama telefonla uzun süreli iş yapacağın zaman oyun,internet vs. o zaman kılıfı çıkarki telefon ısındığında kılıfı kapağa iz yapmasın ve bu arada eğer telefon ısındığında kapağı çıkarmassan bnm gibi yeni kapak alırsın sırf ufak bi leke yüzünden uykularım kaçtı bnde takıntılıyım yeni kapak aldım bu kapak tamamen çizilsin yenisini takacam he bu arada yeni kapağın fiyatı orjinal teleserviste 15 tl ucuz kendi teknik servisinde o yüzden de kapağı fazla kafaya takma çok çok 15 tl ye yenisini alırsın
Agzın yanmış hocam buraya kadar geldı yanık kokusu:P Aynen ben özellıkle mesaj-internet süreklı kullandıgım ıcın arka kapakta parlak yerlerde atmalar oldu pullarda biraz hoşnutsuzum ama degstırrım ılerde diye takmıyorum:)
 
enes-1907

enes-1907

Üye


Kişiden kişiye değişecek bır durum bu kımısı vurdum duymazdır kımısı özenle temızler tutar, Bana göre beya sorun cıkartır ozellıkle gunes altında cızıkler daha cok göze batıyor:)

Genelde bu renkte daha cok sıkıntılar oluyor + esnetık olrak daha etkıleyıcı bır renk:)

Evet Enes-1907'nin dediği delikli kapaklarda sureklı kullanımda delıklerde olusan lekelere renk solmalarına neden oluyor:) yazmayı unutmuşum.


- - - Eklendi - - -


Agzın yanmış hocam buraya kadar geldı yanık kokusu:P Aynen ben özellıkle mesaj-internet süreklı kullandıgım ıcın arka kapakta parlak yerlerde atmalar oldu pullarda biraz hoşnutsuzum ama degstırrım ılerde diye takmıyorum:)

kardeş ben sorunca çok şaşırdım xperia neoların kapak boyaları arabalarda kullanılan boya ile aynı olduğu için dedim herhalde 50 60 tl den az değildir ama bi sordum yetkili teknik servisi teleservise 15 tl dediler çok şaşırdım bi tane aldım ama daha takmadım eskisi çok çizilirse takıcam yedekte duruyo yenisi
 
SilenTMan3437

SilenTMan3437

Üye
kardeş ben sorunca çok şaşırdım xperia neoların kapak boyaları arabalarda kullanılan boya ile aynı olduğu için dedim herhalde 50 60 tl den az değildir ama bi sordum yetkili teknik servisi teleservise 15 tl dediler çok şaşırdım bi tane aldım ama daha takmadım eskisi çok çizilirse takıcam yedekte duruyo yenisi

Dogurudur hocam bende alacam bı ara elım değer ise :) ben hep cebe sokup cıkarmaktan parlak yerlerde surtunmeden dolayı renk atmaları oldu:) az cokda leke var
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
Valla bulamadım ya bende çok kurcalamayacağım bi tane çekmeli kılıflıdan buldum arkadaşlar ondan alacağım. Ah bir burda olsa etkili servis ama yok ki :S Ankara'ya yolumuz düşerse uğrarız artık. Ama hani dedin ya Silent sürtünmeden renk atıyo diye ben biraz taktım ona ya :S off ustalar üstümde danalar oturuyor kaç gündür haberiniz var mı :D
 
SilenTMan3437

SilenTMan3437

Üye
Valla bulamadım ya bende çok kurcalamayacağım bi tane çekmeli kılıflıdan buldum arkadaşlar ondan alacağım. Ah bir burda olsa etkili servis ama yok ki :S Ankara'ya yolumuz düşerse uğrarız artık. Ama hani dedin ya Silent sürtünmeden renk atıyo diye ben biraz taktım ona ya :S off ustalar üstümde danalar oturuyor kaç gündür haberiniz var mı :D


Hocam bır turkcel tıme gıdıp alabılırsın 49 tl fıyat cekerler 25 e bıle alırsın. büyük bir tıme git al ugrasma kafanıda takma bunlara kıloyla alıyolar vurabıldıgıne gıdıceksın.
 
enes-1907

enes-1907

Üye
Valla bulamadım ya bende çok kurcalamayacağım bi tane çekmeli kılıflıdan buldum arkadaşlar ondan alacağım. Ah bir burda olsa etkili servis ama yok ki :S Ankara'ya yolumuz düşerse uğrarız artık. Ama hani dedin ya Silent sürtünmeden renk atıyo diye ben biraz taktım ona ya :S off ustalar üstümde danalar oturuyor kaç gündür haberiniz var mı :D
arkadaşım ben ankarada oturmuyorum ama ankaradan aldım kapağı hesap numaralarına para yatırıyosun gönderiyolar yurtiçi kargo ile anlasmaları var
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
bu muhteşem enes bana o konuyla ilgili bilgileri mesaj atar mısın? Ben onur belki hatırlarsın pcnetten. Telefonum yoksa gene yollayabilirim sana.

- - - Eklendi - - -

Çiziklerden kaynaklı diyelim kasayı değiştirsem teknik servis bunu bana sağlar mı? Orjinal aldığım gibi olur mu yani? birde ne kadara mal oluyor hiç deneyen var mı?
 
enes-1907

enes-1907

Üye
bu muhteşem enes bana o konuyla ilgili bilgileri mesaj atar mısın? Ben onur belki hatırlarsın pcnetten. Telefonum yoksa gene yollayabilirim sana.

- - - Eklendi - - -

Çiziklerden kaynaklı diyelim kasayı değiştirsem teknik servis bunu bana sağlar mı? Orjinal aldığım gibi olur mu yani? birde ne kadara mal oluyor hiç deneyen var mı?
senin telefonun neresi çizik sadece arka pil kapağı değil mi ben sade pil kapağını yani arka kapağını aldım 15 tl ye bana cep no yaz görüşelim
 
panaromik

panaromik

Üye
istanbulda ikamet edenler varsa adres verebilirim Sony Ericsson modelleri için her türlü kılıf bulabileceğiniz bir yer Eminönü DOĞUBANK
Ben Arc s ve Neo v için kılıf aldım ve çok çeşit olduğunu gördüm. çekmeli deri, arka silikon kasa, arka file kasa, arka karbon kasa ve en güzeli deri cüzdan kılıflar ve kapaklı kılıflar.10-30 tl arası satıyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt