SonyXperia
Üye
Xperia Neo İçin Kılıf Arıyorum!
Selamlar telefonu alalı 2 hafta oldu ve telefonun tasarımı itibarıyla ışık tuttuğumuzda kasanın özellikle arka tarafında hatırı sayılır ama bir o kadarda rahatsız etmeyecek düzeyde kılcal çiziklere rastladım. Ben buna yeni telefon sendromu diyorum ve açıkcası beni bir anlık rahatsız etti. Uykularım bölünecek gibi oluyor
Bunun üzerine dolaştım Eskişehir'de ki bütün telefoncuları uygun hiç bir kalıp bulamadım. Bana hep bu çekmeli kılıflardan tavsiye ediyorlar o yüzden -bilmem anlatabildim mi ama en iyi böyle açıklanabilir sanırım
- siz ne dersiniz bu konuda? Önerileriniz nelerdir. Veya Neo kullanıcılarında şöyle bayağı uzun bir süre kullanıcı olan arkadaşlar varsa ileride bu kılcal çizikler ne derecede rahatsız eder önerir misiniz? Şimdiden çok teşekkür ederim ilginiz için iyi forumlar
Bunun üzerine dolaştım Eskişehir'de ki bütün telefoncuları uygun hiç bir kalıp bulamadım. Bana hep bu çekmeli kılıflardan tavsiye ediyorlar o yüzden -bilmem anlatabildim mi ama en iyi böyle açıklanabilir sanırım
- siz ne dersiniz bu konuda? Önerileriniz nelerdir. Veya Neo kullanıcılarında şöyle bayağı uzun bir süre kullanıcı olan arkadaşlar varsa ileride bu kılcal çizikler ne derecede rahatsız eder önerir misiniz? Şimdiden çok teşekkür ederim ilginiz için iyi forumlar

