-_SEFA_-
Üye
-
Konu Sahibi
-
Kesinlikle sıkıntisiz 2 cihaz ben kullandim. Yakın arkadaşlarından da çok xiaomi var ama hiç sıkıntı yasayanini görmedimxiaomi telefonlarda imei tamiri sonucu şebeke kesilme sorunu vs varmı sıkıntısızmı ?
Bu gün sadece 3g ve 4g ile webde gezdim 5.5 saat ekran süresi verdi. Snap 820 ye göre bence normal bi süre. Normalde de 6 saat filan veriyor. Bunun bi alt modeli olan mi note pro snap 810 4gb ram ve 5.7" 2k ekran ile 4 saat filan veriyor. Ama redmi serisi batarya performansında çok iyidir. Snap 650 olan modeli full hd 5.5" ekran ile 7 saat filan veriyor . Mi 4c de mi note pro kadar veriyor. Mi 4 de hemen hemen. Mi 5 kadar veriyor...teşekkür ederim onplus one da sorun yaşayanlar vardıda o yüzden merak ettim. ekran süresi ortalama kaç saat çıkarıyorsunuz v genel olarak nasıl kullanıyorsunuz telefonu ?
Doğru mtk lılar öyle. Ben snapdragon olan redmi note3 pro dan bahsetmek istemistimRedmi 3 te 12 saat gören falan var. En az 8 saat görüyorlar
MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Dediğim model de snapdragon 616 var zaten. Siz redmi note 3 ile karıştırdınızDoğru mtk lılar öyle. Ben snapdragon olan redmi note3 pro dan bahsetmek istemistim
redmi serisinde o kadar çok cihaz varki ara yolu bulamıoruzDediğim model de snapdragon 616 var zaten. Siz redmi note 3 ile karıştırdınız
MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
yok karıştırmadım demiştim ya redmi note 3 pro dan bahsediyorum zatenDoğru mtk lılar öyle. Ben snapdragon olan redmi note3 pro dan bahsetmek istemistim
Peki ne bu patentlerin sahibi değil mi artık? Yani bu patent!eri kullanamayacak mi?Bugün Micrasoft taarafında yapılan bir açıklama ile 1500 patentin Xiaomiye satılacağı ile ilgili bilgi verildi. Bu durum Xiaomi ve Micrasoftun uzun soluklu bir dostluğun başlangıcı anlamına geliyor diyebiliriz. Xiaomi'nin bu çabaları güçlü bir patent porföyü oluşturmak , Xiaomi'nin hedefleri arasında U.S de kendi ürünlerini ve cihazlarını satmak istemesi bu önemli gelişmelerden de birisi
Patentler kablosuz iletişi, video, bulut ve multimedia teknolojilerini kapsamakta ve yapılan bir anlaşma ile Micrasoftun uygulamalarının Xiaomi cihazlarında ön yüklü olarak gelmesi yönünde
Micrasoft firmasın tarafından söylenen bir diğer bilgi ise Eylül 2016 itibari ile Mi 5, Mi Max, Mi 4s, Redmi Note 3 and Redmi 3 cihazlarında ön yüklü olarak Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Skype uygulamaları ön yüklü olarak gelecek, tabi ki bu durum farklı oparatörlerin çalışmalarına göre değişiklik gösterebilir.
-alıntı haber-
İlk mesajda belirttildigi gibi çapraz patent anlaşmasından ötürü kullanabileceğini düşünüyorum. Microsoft surface phone lardan sonra alt segmentinde bırakacak gibi söylentiler var. Eğer alt segmenti bırakacağını düşünürsek sattığı patentlerin alt segmente yönelik patentler olduğunu düşünebiliriz...Peki ne bu patentlerin sahibi değil mi artık? Yani bu patent!eri kullanamayacak mi?
Yanlız en kötüsü bile çok iyi.İsmi surface olduktan sonra en kötüsü bile mükemmel olur bence. For example surface tablet...
Bende de mi note pro vardı bu hafta mi 5 aldım daha da Çinli marka harici kullanmam. Xiaomi , leeco , oppo yada meizu... ama öncelik xiaomi de...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?