Herkese merhaba
Aylardır çözemediğim bir soruyu size de soruyorum arkadaşlar.konsola exclusive çıkan bazı oyunlar nedeni ile konsol alma düşüncesi var kafamda.Fakat sorunda hangi konsol??.Ancak vereceğiniz cevapları lütfen şu yazdığım faktörlere göre veriniz.
7 Arkadaşımında PS3'ü var ve şiddetler öneriyorlar.
Guitar Hero:WoR,Rocksmith,Geow serisi(gears of war),Halo serisi,Metal Gear solid serisi gibi oyunlara olan ilgim fazladır.
Kinect'e olan ilgim fazladır.
Belirttiğim oyunlar zaten Xbox360'a daha meraklı olduğumu gösteriyor.şuan sizin bana "Peki bize neden bu soruyu sordun?" sorusunu sorar gibi olduğunuzu düşünüyorum.Çünkü dedikoduları inceledim ve E3 2012'de Yeni Xbox'ın yüzünü göstereceğinden korkuyorum.Yani en az 2 yıl elimde kalmasını istiyorum.Lütfen, yardımlarınızı bekliyorum.