Telefon Tavsiyesi X3 mi Yoksa X2' mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gokay64

Üye
    Konu Sahibi
X3 mi Yoksa X2' mi ?
Öncelikle bütün Maxicep forum üyelerine iyi akşamlar.Ben telefon almayı düşündüğüm şu günlerde inanılmaz bir kararsızlık yaşıyorum.Şuan aklımda 2 adet telefon var.X2-X3 bunlardan hangisini seçeceğimi gerçekten bilmiyorum.Yalnız bakın görünüşe göre aldanmayalım lütfen.Evet görünüşte x3 iyi olabilir ama önemli olan telefonun görünüşü değil sana ileride telefon aldırıp aldırmamasıdır.mesele.Tabi bu 2 sinde WLAN(Wireless) olmaması daha da kötü .Ama işte bir öğrenciyiz fazla uzak noktalara uçamayız .TElefonda aradığım özellikleri sıralamak gerekirse eğer ;
-Java uygulamaları açsın.(Oyun)
-Tema uygulaması olsun.Yani ben internetten bir tema indirip telefonumda onu işletebileyim.
-Sesi iyi çıksın.
-Kamerası İyi olsun.
Aradığım özellikler bunlar var başka telefon tavsiyeleriniz almaya müsaidim.340'a kadar da yolu var Hayırlı akşamlar iyi forumlar.
 

Captain

Üye
şimdi kardeş sen dersen ben çok kaliteli bir marka olan Sony Ericsson kalitesine ve karizmasına geçebilirm diye ben sana W705 veya W715 i öneririm
kamera 3.2, çok uzun süre dayanabilir sana ayrıca wifisi de mevcut hızlı, kaliteli,tema uygulmaları desen süper zaten java oyunları felan hepsini takır takır açar


--------------- Ekleme ---------------

Ayrıca çok da karizma bir cep telefonu
 
x2 cok tipsiz ama x3 den daha cok seviyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...