x-plorer ses kontrol edemiyorum.


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

n73balikesir

Üye
Telefonum 5800
x-plorer de açtığım müzik veya videoda ses hep 80 aşağı yukarı hareket etmiyor.bulamadım ayayrı. nerden yapabilirim.
-birde youtubeden indirdiğim klipleri x-plorerde sırayla çalsın istiyorum ama diğerine geçmiyor.nasıl düzene koyabilirim.
-uygulama yöneticisinde gözüken çok eskiden indirdiğim uygulama-program gözükürken telde yerini bulamıyorum nasıl bulabilirim.
-5800 de yer olmasına rağmen hafıza dolu diyor nasıl düzeltebilirim.
x-plorer ne işe yarar video izlemek ,müzik dinlemek dıışnda neler yapılır.program kaldırmaya-uygulama yöneticinde gözüken ama bulamdığım uygulamalrı görmeye sağlar mı?video müzik işini görüyorsa o zaman ucplayere yada diğer araçalra kurmaya gerek yok yani kaldırayım öyle değil mi aynı işi yapmıyo mu?
teşekkürler...
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Ne dertliymişsin kardeşim yaa! üzüldüm valla

Bir müzik açtığın zaman ses seviyesinin yanında yukarı aşağı ok çıkmalı burdan ses seviyesini ayarlayabilirsin
x-plore videoları tek tek oynatır Bunun için video player yüklemen lazım

hafıza dolu uyarısı telefonun ram'ı ile alakalıdır

x-plore dosya yöneticisidir, klasör düzenlemeye yarar
bir uygulamayı x-plore ile silersen programı tam olarak silmiş sayılmazsın, o nedenle uygulama yöneticisinde görünür telde görünmez
 

n73balikesir

Üye
ı yukarı ok işareti yok.sesi kontrol edemiyorum.
genel bilgi yazmışsın çözüm yazmamışsın.
hafıza dolu yu nasıl çözebilirim.4 gb yer var dolu diyor.
 
asigsasi

asigsasi

Üye
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
ı yukarı ok işareti yok.sesi kontrol edemiyorum.
genel bilgi yazmışsın çözüm yazmamışsın.
hafıza dolu yu nasıl çözebilirim.4 gb yer var dolu diyor.
Arkadaşım hafıza dolu uyarısı ram kaynaklı diyorum
hafıza kartındaki boş yerle alakası yok
Çalıştırdığın uygulama için telefonun ram ı yetmez, telefonda hafıza dolu uyarısı verir
fazla ram isteyen uygulama veya tema kullanma

ses sorunu için arkadaş s.s eklemiş sağolsun senin x-plore da çıkmıyormu ok işareti
 
asigsasi

asigsasi

Üye
yukardaki arkadaş doğru söylemiş 5800 ın rami düşük olduğu için devamlı hafıza dolu uyarısı yapar kullanmadığın programları sil hard format at ve attıktan sonra gereksiz program yükleme ve x plore videoları sırayla açmaz
 

n73balikesir

Üye
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.
o ses seviyesi çıkmıyor işte sorunda o.heryerini karıştırdım ses seviyeside yok.sabit 80 ayarlanmış.ne yapabilirim.
-arkadaşım ram le alakalı olamaz çünkü telefon daha yeni benim değil abimin teli 5800.daha bir uygulama yüklemedikki.yani boş.yüklemeye çalıştığımızdaşarkı-klip vs...bir yerde okumuştum onu bulamadım o yüzden sordum biri r
hafıza ya boşta,yada c gözküyordur şurdan şurdan gir d yap demişti onu soruyorum.
tekrarda teşekkürler.

---------- Eklendi @ 16:32:09 ---------- Yazıldı @ 16:29:24 ----------

ucplayerden video klipleri sırayla açmıyor birde birini açacağım zaman çok bekletiyor.klipleri şarkıları ilahileri klasöre değilde d nin için attım.ucplayer kullanamk istemiyorum belirttiğim gibi her açtığını çok geç açıyor sonra diğerine geçmiyor.yani ucplayeri kapatıyorum tekrardan şarkıyı buluyorumyada videoyu öyle aç diyorum o esnadada 2 dakka bekliyor açılması...
 
Metin MF

Metin MF

Üye
julyplayer yükle forumda var
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
arkadaşım ses ayarı sadece müzik te var bir mp3 aç dene video da yok

Birde şu hafıza dolu uyarısını ne yaparken alıyorsun?
 

n73balikesir

Üye
zaten müzkip açıyorum.hatta kaldırdım x-ploreri tekrardan farklı kurdum siteden yine çıkmadı.ses seviyesi çıkmıyor.bunları youtubeden indirdim mp4 olarak indi galiba ondan mı acaba.ses kontrolu olmazsa sorun oluyor.
benim 5800 den abime buletotohe şarkı klip atalım dedik 2 tane attık 3 atşımızda abiminkinde yeterli hafıza yok dedi.galiba bu boşta yada c de ondan sorumda şu;nereden giderek d yapabilirim hafızayı....
 
marist

marist

Üye
http://www.maxicep.com/maxipda-turk...bianos9-x-unsigned-turkce-maxipda-477803.html

Kardeşim Bunu TeLefona Kurup Ram' DeğerLerinizin Ne Kadar OLduğuna Bakar mısın Bi ?


---------- Eklendi @ 16:58:31 ---------- Yazıldı @ 16:56:03 ----------

zaten müzkip açıyorum.hatta kaldırdım x-ploreri tekrardan farklı kurdum siteden yine çıkmadı.ses seviyesi çıkmıyor.bunları youtubeden indirdim mp4 olarak indi galiba ondan mı acaba.ses kontrolu olmazsa sorun oluyor.
benim 5800 den abime buletotohe şarkı klip atalım dedik 2 tane attık 3 atşımızda abiminkinde yeterli hafıza yok dedi.galiba bu boşta yada c de ondan sorumda şu;nereden giderek d yapabilirim hafızayı....

MesajLar > AyarLar > Diğer > KuLLanıLan Hafıza << Buradan Değiştir.
 

n73balikesir

Üye
şuan çıkma zorurnluğum var.yarın yapıcam bilgi vericem.hepinizie teşekkürler...
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
zaten müzkip açıyorum.hatta kaldırdım x-ploreri tekrardan farklı kurdum siteden yine çıkmadı.ses seviyesi çıkmıyor.bunları youtubeden indirdim mp4 olarak indi galiba ondan mı acaba.ses kontrolu olmazsa sorun oluyor.
benim 5800 den abime buletotohe şarkı klip atalım dedik 2 tane attık 3 atşımızda abiminkinde yeterli hafıza yok dedi.galiba bu boşta yada c de ondan sorumda şu;nereden giderek d yapabilirim hafızayı....
sorunun çözümü şu

menu>ayarlar>telefon>uygulama ayarlari>mesajlar>diger>kullanılan hafıza ya tıkla hafıza kartni sec islem tamamdır

Birde başta hafıza dolu hatası demişsin hafıza dolu hatası ram la alakalıdır
başlıkta yeterli hafıza yok diye belirtmemişsin
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Ram blow programını yükle telefona ram temizliği yap arada sırada. Ben 50-57 mb boş ram değerine ulaşıyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt