sotkalı
Üye
Wt-2 kullananlara sorum olacak lütfen yardım edin :((
arkadailar ben trident wt-2 kullanıyorum ama bi sorum olacak...
yüklediğimiz oyun ya da programlar direk olarak java nın içine gidiyor... peki bu yuklediğimiz uygulamaların kısaollarını nasıl ana menuye kopyalıcaz ? opera mini 5 beta yükledim ama kısayolunu olsturamıyoum lütfen bilen varsa yardım etsin şimdiden teşekkürler
arkadailar ben trident wt-2 kullanıyorum ama bi sorum olacak...yüklediğimiz oyun ya da programlar direk olarak java nın içine gidiyor... peki bu yuklediğimiz uygulamaların kısaollarını nasıl ana menuye kopyalıcaz ? opera mini 5 beta yükledim ama kısayolunu olsturamıyoum lütfen bilen varsa yardım etsin şimdiden teşekkürler
