papakudioflu
Emekli Yönetici
wp7.8 henüz tam olarak lanse adilmemiş
[video=youtube;JqB4m8LCe6o]http://www.youtube.com/watch?v=JqB4m8LCe6o&feature=player_embedded[/video]
evet başlıktan da anlaşılacagı üzere wp7.8 sürümünün duyurulmasından sonra yapılan spekülasyonların ardı arkası kesilmiyor fakat microsoft ve windows phone yetkilileri de neredeyse her gün bu konuda yeni açıklamalarla karşımıza çıkıyorlar.
evet başlıktan da anlaşılacagı üzere wp7.8 sürümünün duyurulmasından sonra yapılan spekülasyonların ardı arkası kesilmiyor fakat microsoft ve windows phone yetkilileri de neredeyse her gün bu konuda yeni açıklamalarla karşımıza çıkıyorlar.
In a talk at the TechEd 2012 on Windows Phone App and Game development he was asked:
Will Windows Phone 7.8 get new features as well that you can access as a developer?
and responded:
Maybe. We haven’t announced it yet. All we’ve announced is the new Start screen at this point. Sorry, nothing new to announce. You’re asking me stuff I can’t answer.
yukarıda lerry liebermann ın da dedigi gibi wp7.8 için sadece başlat ekranı duuruldu fakat bundan fazlasına cevap verilmiyor büyük ihtimalle sonucu bir iki ay beklemek gerekicek.
yukarıda lerry liebermann ın da dedigi gibi wp7.8 için sadece başlat ekranı duuruldu fakat bundan fazlasına cevap verilmiyor büyük ihtimalle sonucu bir iki ay beklemek gerekicek.






aynen...