wp7.8 henüz tam olarak lanse adilmemiş

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
wp7.8 henüz tam olarak lanse adilmemiş
[video=youtube;JqB4m8LCe6o]http://www.youtube.com/watch?v=JqB4m8LCe6o&feature=player_embedded[/video]
evet başlıktan da anlaşılacagı üzere wp7.8 sürümünün duyurulmasından sonra yapılan spekülasyonların ardı arkası kesilmiyor fakat microsoft ve windows phone yetkilileri de neredeyse her gün bu konuda yeni açıklamalarla karşımıza çıkıyorlar.

In a talk at the TechEd 2012 on Windows Phone App and Game development he was asked:
Will Windows Phone 7.8 get new features as well that you can access as a developer?
and responded:
Maybe. We haven’t announced it yet. All we’ve announced is the new Start screen at this point. Sorry, nothing new to announce. You’re asking me stuff I can’t answer.

yukarıda lerry liebermann ın da dedigi gibi wp7.8 için sadece başlat ekranı duuruldu fakat bundan fazlasına cevap verilmiyor büyük ihtimalle sonucu bir iki ay beklemek gerekicek.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Devamını bekliyoruz hünkarım...:yuru
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bana da wp7.8 sadece gosterileni kadar degil gibi geliyor hunkarim
send from my lumia900 using board express
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Bana da wp7.8 sadece gosterileni kadar degil gibi geliyor hunkarim
send from my lumia900 using board express

Değildir mutlaka ek bir şey vardır.Bu arada senin Lumia gene boy göstermiş.:ehe
Send from my Lumia 910 using board express
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Hünkarım alemsin yahu :ehe benim için en önemlisi win8 entegrasyonu o da imkansız olduğuna göre :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
He uşaum öledur dauu ! :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Verilen cevaplardan anlaşıldığı kadarıyla 7.8 henüz kağıt üstünde yada başlangıç ekranı hazırlanmış öylece duruyor.
Muhtemelen WP8'in çıkışına doğru ancak hazır olur.

Adam bir de utanmadan "Bana cevap veremeyeceğim şeyler soruyorsunuz" demiş.
Sen cevap veremezsen kim verecek? Kenan Işık mı, hey Allahım yaa :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
adamlar ipucu vermemek icin herşeyi yapıyor.gecenlerde paylastıgım greg sullivan roportajını da hatırlarsanız wp7.8in hala geliştirildini ve wp8 getirilerinin ne kadarını verecegi belli degil
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Verilen cevaplardan anlaşıldığı kadarıyla 7.8 henüz kağıt üstünde yada başlangıç ekranı hazırlanmış öylece duruyor. Muhtemelen WP8'in çıkışına doğru ancak hazır olur.

Adam bir de utanmadan "Bana cevap veremeyeceğim şeyler soruyorsunuz" demiş.
Sen cevap veremezsen kim verecek? Kenan Işık mı, hey Allahım yaa :)
:oke: aynen...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

dRaJ3N
Cevap
1
Görüntüleme
912
Reşwan
papakudioflu
Cevap
4
Görüntüleme
707
Cihanî Sultan
Cevap
11
Görüntüleme
1K
westmoreland
  • Kilitli
Cevap
7
Görüntüleme
4K
Bay H


Üst Alt