O paraya mı? Bu saçmalık.Bence android al.
neden ? lumia 630 ile Huawei Ascend G610 kıyasla bakalım ne olacakO paraya mı? Bu saçmalık.
yok sadece Avea'dan 549tl satılıyorVar 499₺.
Arkadaş wp8 telefon istiyorum diye başlık atmış. Telefon önerisi istiyorum diye bir mesaj görmedik ki?konuyu wp bölümüne açman kötü olmuş kimse kullandığı bir sistemi kötülemez genel olarak hepsi lumia diyecek
Huawei Ascend G610 android daha mantıklı 600 tl huawei şuan dünyanın 3 lider telefon üreticisi secildi Nokia kaçıncı sor bakalım wpcilere
neden ? lumia 630 ile Huawei Ascend G610 kıyasla bakalım ne olacak
şu an e72 kullanıyorum uzun zamandır bekliyom tercihiniz androidmi wpmi olur ?
Arkadaş wp8 telefon istiyorum diye başlık atmış. Telefon önerisi istiyorum diye bir mesaj görmedik ki?
Konu doğru yerde bence. Andro id önerisi istese mesajın yeri cep telefonu genele taşınır. Değerli fikir ve görüşlerinizi orada paylaşınız lütfen.
Nokia kalitesi ve Huawei kalitesi bir olmaz kusura bakma.GMD alırım daha iyi hiç olmazsa G610 dan iyi kamera. Ve aksesuar bulma sorunu yok. Ama performans açısından o fiyata en iyi 630 veya 525.konuyu wp bölümüne açman kötü olmuş kimse kullandığı bir sistemi kötülemez genel olarak hepsi lumia diyecek
Huawei Ascend G610 android daha mantıklı 600 tl huawei şuan dünyanın 3 lider telefon üreticisi secildi Nokia kaçıncı sor bakalım wpcilere
neden ? lumia 630 ile Huawei Ascend G610 kıyasla bakalım ne olacak
yok sadece Avea'dan 549tl satılıyor
GMD ne olduğu belli bile olmayan firma Cinden getirmişler Turkiyede general mobile diye satiyorlar yurdisinda aksesuari bile yokNokia kalitesi ve Huawei kalitesi bir olmaz kusura bakma.GMD alırım daha iyi hiç olmazsa G610 dan iyi kamera. Ve aksesuar bulma sorunu yok. Ama performans açısından o fiyata en iyi 630 veya 525.
Hocam wp kullanıyor musun sen. O zaman anlarsın işte ayrıca o telefonda SnapDragon 400 var. Performans ta ram önemli değil o kadar wp de. Arkadaş gitsin incelesin. Telefonu eline alınca Bile kaliteyi fark edersin.Huawei Çin değil mi sanki. General mobile eskiden ABD şirketiydi. Sonra Çinliler aldı şimdi de Türklerde diye biliyorum. Gidin arkadaş incelesin görsün. Hangisi daha akıcı.GMD ne olduğu belli bile olmayan firma Cinden getirmişler Turkiyede general mobile diye satiyorlar yurdisinda aksesuari bile yok
Nokia Denen marka artik microsoft mobile
bende çok isterdim nokia üst olsun Meegoyu geliştirmesi bile yeterdi Android geçmesi için sanki nokiayi batirmak isteyen birileri vardi
Lumia 630 Almak için sebep ne 512mb Ramlı Huawie G610 var 1gp ramlı oda 600 tl resmen zarar
