Telefon Tavsiyesi wp ye geçmenin zamanı geldimi

Sponsorlu Bağlantılar

Murat Alper

Murat Alper

Moderator
bencede windows phone'a geç windows phone çok iyi bir sistem seni tatmin eder
 


drangela61

drangela61

Üye
Arkadaşların da dediği gibi madem yeni geçeceksin L630 ile başlaman en mantıklısı beğenirsen zaten ilerde yükseltirsin modeli..

Bize her yer TrAbZoN ;)
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Bence android al. ;)

 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve RetaXter
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
bütçen 500-600 arası ise Android'den uzak dur yoksa tam bir işkenceye dönüşür deneyimin. o fiyata en güzeli WP ve arkadaşların da dediği gibi 630 iyi bir seçenek olacaktır 8.1 ile. ancak oyun düşkünlüğün varsa ilerde 512 ram seni pişman edebilir, o vakit 525e yönelebilirsin onda 1gb ram var. 525e de 24 hazirandan sonra en geç ağustos sonuna kadar 8.1 güncellemesi de gelmiş olur. seçim senin kardeş.
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Ben olsam 630 alırdım. Bu segmentte WP baya iyi iş çıkartıyor.
 
br1903

br1903

Üye
peki ben 920 satıp sıfır 630 almayı dusunuyorum ne kadar dogru olur on kamera ve flaş olsa sımdıye almıstım 630 u
peki yeni ve 8mplı on kameralı flaşlı 750 900 arası bı cıhaz cıkarmı ?
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
920 istiyosan temiz 2. El satarım ben sıkıntısı da yok garantisi var her şeyi tam ilgilenirsen mesaj at bana
 
Hasand.

Hasand.

Üye
Bulabılsen l630,l520,l620 ve ıkıncıel l820 secım senın
 
beats

beats

Üye
Arkadaşlara katılıyorum Lumia 525 ve Lumia 630 iyi seçim olur, Lumia 630 daha yeni bir cihaz özellik ve donanımıyla. Android üst seviye değilse pek tat vermez sıkıntı çekersin, WP de sistem akıcı olduğu için alt ve üst seviye neredeyse denk birbirine. Oyun çok oynarım Candy Crush vb. oyunlar istiyor ve direteceksen de hiç WP alma oyun var elbette ama Facebook oyunlarının çoğu yok, sonra bizim başımızı ağrıtma. "Ne biçim telefon bu!" "Aldığım güne lanet olsun!" gibi şeyler olmasın baştan uyaralım araştır dene öyle al.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
hiç olmAZsa 24 haziranı bekle
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
oyun konusunda sabırlıyım ve aza kanaat ederim diyorsan Windows Phone al, android alacaksanda ikinci el bi s4 mini alabilirsin o paraya
 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
İkinci el al derim piyasa düşük.

 

Emre

Üye
konuyu wp bölümüne açman kötü olmuş kimse kullandığı bir sistemi kötülemez genel olarak hepsi lumia diyecek

Huawei Ascend G610 android daha mantıklı 600 tl huawei şuan dünyanın 3 lider telefon üreticisi secildi Nokia kaçıncı sor bakalım wpcilere
O paraya mı? Bu saçmalık.
neden ? lumia 630 ile Huawei Ascend G610 kıyasla bakalım ne olacak
yok sadece Avea'dan 549tl satılıyor
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
konuyu wp bölümüne açman kötü olmuş kimse kullandığı bir sistemi kötülemez genel olarak hepsi lumia diyecek

Huawei Ascend G610 android daha mantıklı 600 tl huawei şuan dünyanın 3 lider telefon üreticisi secildi Nokia kaçıncı sor bakalım wpcilere
neden ? lumia 630 ile Huawei Ascend G610 kıyasla bakalım ne olacak
Arkadaş wp8 telefon istiyorum diye başlık atmış. Telefon önerisi istiyorum diye bir mesaj görmedik ki?
Konu doğru yerde bence. Andro id önerisi istese mesajın yeri cep telefonu genele taşınır. Değerli fikir ve görüşlerinizi orada paylaşınız lütfen.
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
konuyu wp bölümüne açman kötü olmuş kimse kullandığı bir sistemi kötülemez genel olarak hepsi lumia diyecek

Huawei Ascend G610 android daha mantıklı 600 tl huawei şuan dünyanın 3 lider telefon üreticisi secildi Nokia kaçıncı sor bakalım wpcilere
neden ? lumia 630 ile Huawei Ascend G610 kıyasla bakalım ne olacak
yok sadece Avea'dan 549tl satılıyor
Nokia kalitesi ve Huawei kalitesi bir olmaz kusura bakma.GMD alırım daha iyi hiç olmazsa G610 dan iyi kamera. Ve aksesuar bulma sorunu yok. Ama performans açısından o fiyata en iyi 630 veya 525.
 

Emre

Üye
Nokia kalitesi ve Huawei kalitesi bir olmaz kusura bakma.GMD alırım daha iyi hiç olmazsa G610 dan iyi kamera. Ve aksesuar bulma sorunu yok. Ama performans açısından o fiyata en iyi 630 veya 525.
GMD ne olduğu belli bile olmayan firma Cinden getirmişler Turkiyede general mobile diye satiyorlar yurdisinda aksesuari bile yok

Nokia Denen marka artik microsoft mobile
bende çok isterdim nokia üst olsun Meegoyu geliştirmesi bile yeterdi Android geçmesi için sanki nokiayi batirmak isteyen birileri vardi
Lumia 630 Almak için sebep ne 512mb Ramlı Huawie G610 var 1gp ramlı oda 600 tl resmen zarar
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
osmanmert94

osmanmert94

Üye
GMD ne olduğu belli bile olmayan firma Cinden getirmişler Turkiyede general mobile diye satiyorlar yurdisinda aksesuari bile yok

Nokia Denen marka artik microsoft mobile
bende çok isterdim nokia üst olsun Meegoyu geliştirmesi bile yeterdi Android geçmesi için sanki nokiayi batirmak isteyen birileri vardi
Lumia 630 Almak için sebep ne 512mb Ramlı Huawie G610 var 1gp ramlı oda 600 tl resmen zarar
Hocam wp kullanıyor musun sen. O zaman anlarsın işte ayrıca o telefonda SnapDragon 400 var. Performans ta ram önemli değil o kadar wp de. Arkadaş gitsin incelesin. Telefonu eline alınca Bile kaliteyi fark edersin.Huawei Çin değil mi sanki. General mobile eskiden ABD şirketiydi. Sonra Çinliler aldı şimdi de Türklerde diye biliyorum. Gidin arkadaş incelesin görsün. Hangisi daha akıcı.
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Market gelişimi hızını çok önemsemiyorum diyorsan ve sistem hızının yavaşlığından haberdarsan gir derim. Öbür türlü pişman olursun. Ben bunların bilincinde olarak aldım ve zevkle kullanıyorum. Sonra bazı arkadaşlar gibi arabeske bağlayıp pişmanlık konuları açarak buraları batakhane misali acıların diyarına çevirebilirim diyorsan girme bu işe kardeşim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic


Üst Alt