"WP Kullanıcı Talepleri" Listesinde Oyunuzu Kullandınız Mı?

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
"WP Kullanıcı Talepleri" Listesinde Oyunuzu Kullandınız Mı?



Arkadaşlar UserVoice sitesinde, kullanıcılar tarafından oluşturulan ve Windows Phone sistemine ilişkin giderilmesi istenen eksikliklerle ilgili bir oylama listesi yer alıyor.

Burada kullanıcıların kesinlikle olmalı/gelmeli dediği onlarca özellik yer alıyor.

Her kullanıcıya 10 oy kullanma hakkı verilmiş. İsterseniz bu 10 oydan birkaçını birden aynı özelliğe kullanabiliyorsunuz.

Eğer biraz ingilizceniz varsa ve hala bugüne kadar oyunuzu kullanmadıysanız, istekleri inceleyip sizin için ön planda olanlara oyunuzu mutlaka kullanın.

Örneğin: Görev Yöneticisi (Task Manager), Bağlantı Kısayolları (Connection Shortcuts), IE10 iyileştirmeleri (IE10 improvements) vb...

Ayrıca bugün WMPoweruser sitesinin yaptığı bir haberde bu listede Bluetooth İnsan Arabirim Aygıtı (Bluetooth HID) özelliğinin getirilmesine ilişkin talebe oy istenmiş. Bluetooth HID özelliği nedir hemen açıklayalım; bluetooth hid özelliği gelmesi halinde, WP cihazınızı sadece bluetoothla dosya transferi yapmaktan çıkarıp aynı zamanda bluetooth klavye yada joypad vb gibi çeşitli bluetooth araçları olarak kullanabilirsiniz.



Bluetooth HID'yi oylamak için :

Oy verebileceğiniz tüm listeyi baştan görmek için:
 
  • Beğen
Tepkiler: beats, BrahimOkumus ve OttomaN TigeR


serhat5415

Üye
Microsoft daha önce böyle birşeyi dikkate almışmı? Haber için teşekkürler
 
symbianbelle

symbianbelle

Üye
Kullanıcıları memnun etmek ve yeni müşteri kazanmak istiyorsa bunları dikkate alır diye düşünüyorum...arkadaşlardan ricam üşenmeden lütfen oy verelim herhangi bir bilgi istemiyor(mail adresi, facebook beğenme gibi)
 
n000k

n000k

Üye
Ben daha teli alinca puanlarimi kullandim orda.umarim bir işe yararda,önemli istekler gerçekleşir..
<- Lumia 920 aşkım ->
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
görev yöneticisinden uygulama kapatma desteği için oy kullanabilirsiniz.
 
PureFood

PureFood

Üye
En gereklilerini kullandım.
 
Placebo-

Placebo-

Üye
Kesinlikle ne Nokia ne de Microsoft kendini bu konuda riske atmayacağı için oylamayı dikkate alacaktır.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Konu için teşekkürler Özgür, ben de şimdi kullandım inşallah kullanıcı görüşlerini dikkate alırlar.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Farklı farklı girip sürekli oyluyorum :kıskıs:
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Canları sağolsun be abi :) Anlasınlar ne kadar istekli olduğumu :kıskıs:
 
dakamon

dakamon

Üye
Hadi millet şu linkten oy verelim her gün. Ne kadar çok oy o kadar yeni özellik :)
 


Üst Alt